| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2007
| Het is ook meteen weer duidelijk dat bouwplastics verantwoordelijk is Het was wel weer aardig van ze dat ze ook niet kunnen meten en meteen maar 5cm extra erbij doen...![]() *Zagen met een elektrische figuurzaag in plexi vereist ook nog wel skills, wat een plakbende krijg je anders zeg *DeKemp: Positief of negatief? En met een schaar kun je in ieder geval knippen! Verder weet ik er eigenlijk weinig van, het werkt wel makkelijk ![]() Laatst gewijzigd door Stip : 2-06-2008 om 22:35. Reden: Reactie op DeKemp |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2005
| Soort van update nu. Ik wou deze week eigenlijk de binnenkant afmaken, maar ik kwam erachter dat mijn ouders beide camera's meehadden op vakantie. Een update zonder foto's is niks dus ben ik eerst maar wat anders gaan doen. Heb een vriend van mij gevraagd of hij mij wou helpen bij de reservoirs, hij zou kijken of hij ze op school kon maken. Dit ging niet door omdat het jaar voorbij was... Maar hij had thuis een minidraaibankje staan dus heb ik de doppen voor de reservoirs daar op gemaakt. Hij had wel een fototoestel dus daar hebben we even foto's mee gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook heb ik een nieuwe top voor mijn pomp gekocht, een van XSPC. ![]() ![]() ![]() Binnenkort meer want dan zijn mijn ouders terug en heb ik een camera. Ik wil zo snel mogelijk de binnenkant afmaken :b |
| | |