| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| vraagje, waar heb je je plexiglas besteld want ik had er besteld bij bouwplastics en toen ik vroeg achter het rekeningnummer om te betalen heb ik niets meer van ze gehoord. mooie MOD trouwens. doe zo verder zou ik zeggen greetz geerolfski ![]()
__________________ [CIP] Black Evil |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik heb eerst gewoon een account aangemaakt, daarna besteld. Ik kreeg vervolgens een mailtje waarin de rekeningnummer stond vermeld (Vooruit betalen via de bank (Alle bedragen in EURO's) Bankrekeningnummer: 14 55 43 544 t.n.v. Bouwplastics, Den Haag) En toen betaald, en ik kreeg t plexi 2 dagen later. Zo ging het ongeveer, ik zou nog even een keer naar het rekeningnummer vragen. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| dank u voor de info maar dit is ondertussen niet meer nodig. mijn stalen ros voerde mij richting Brico en daar heb ik ook plexi gevonden. toch bedankt
__________________ [CIP] Black Evil |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Vond je stalen ros zelf de weg? Wel vet, snachts met je zatte ballen op je fiets stappen en dan een half uurtje later zonder het te weten voor de deur te staan ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wood Case Project | Ice T | Frontpage Discussie Forum | 12 | 15-05-2004 20:59 |