| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2008
| Goedenavond, Ik ben opdit moment bezig om een volledig werkende laptop om te bouwen, waarnaar toe is nog niet helemaal zeker. Ik zal jullie even gaan laten smullen! Ik beloof het, het word super ![]() Het is een AMD laptop (helaas, ga niet me nieuwste intel slopen:P), 1gb werkgeheugen, 60gb hddtje en een 15,4" scherm ![]() Om te beginnen heb ik de laptop volledig gestript, tot op het laatste onderdeel na. Vervolgens zatten er echt ontzettend veel vinger vlekken op het scherm. Mijn schoonmaak procedure: Scherm Vies Scherm met spug, vies maar werkt het best Schoonmaak matariaal Zo direct meer. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Ga je nou een laptop helemaal uit elkaar halen en hem dan weer in mekaar zetten of een helemaal nieuwe bouwen? Of bouw je een computer om tot laptop formaat? Trouwens..: Mooi toetsenbord ![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Wel een aparte schoonmaak procedure, niet bepaald charmant ofzo :P. Ik zou het iig niet op die manier doen maargoed. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Heb je plannen?
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2008
| Hee, Weet ik nog niet ik heb hier nog een leuk formaat dvd speler liggen, nadeel is dat je vanaf boven af moet kijken. En ik bouw een laptop om naar laptop ja, best triest, maarja wat wil je hé met zoveel vrijë tijd en een 'full'-time baan:P Als je ideeën heb, ze zijn welkom, maar het moet niets kosten (oke, 5 euro vind ik prima maar meer niet, ben niet gierig, check me toetsenbord ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Klein tipje Kleinere foto's die gewoon op je scherm passen zonder te scrollen en gewoon pics hier op de site plaatsen, CJ-ers zijn lui, naja, ik in ieder geval ![]() Wat zijn je plannen met de rest, echt een complete nieuwe build? of oude onderdelen bewerken etc? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je dvd-drive van boven open is, zou ik een plexi window erboven maken, met misschien wat leds die op de dvd schijnen ![]() Edit: Je IDE-activity led is misschien een idee... Kost niets :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laptop TFT op vga? | Laser | Elektronica Junkies | 12 | 31-01-2007 18:25 |
| LCD laptop in PC bouwen | bram2202 | Casemod Junkies | 2 | 18-11-2005 12:49 |
| Laptop - idee | Niek | Casemod Junkies | 3 | 15-09-2005 19:11 |
| TFT laptop kapot | Hardware Junkies | 3 | 17-02-2005 16:52 | |
| Lcd laptop | redostrike | Elektronica Junkies | 2 | 5-12-2004 14:28 |