| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Door examens en een [SKIP](slaapkamer in progress ) heb ik niet bepaald veel tijd om te modden, na deze week zijn mijn zwaarste examen voorbij en zal ik hoogstwaarschijnlijk terug beginnen . Maar wat ik eigenlijk voor al wilde laten weten/zien is dit: ![]() al die donkere vlekken (moet echt die camera eens gaan zoeken ) zijn dus roestvlekken. Ik wist niet watvoor materiaal het was waar ik die grill uit gemaakt had, weet het nog steeds niet, maar 1 ding weet ik wel: het is niet roestvrij![]() . Dus kan ik de zooi nog gaan spuiten ofzo, maar dat zien we nog wel . |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Eventjes melden dat dit project niet dood is ![]() . Ik hoop de behuizing voor de finale van de BEP Modding Trophy één van de komende dagen aan te krijgen, maar tot dan is het de planning hier nog wat aan verder te doen . Verder ook nog even melden dat ik aan een wijziging van naam aan het denken ben en dat alle plaatjes vanaf nu aanklikbaar zullen zijn (naar echt wel high res exemplaren ).Nu is dit niet enkel om een kickje te geven, er is wel degelijk een update(je) . Ik heb namelijk gisteren eindelijk het gat voor de fans en de grill afgewerkt en voorlopig gemonteerd![]() .Ik zou de grill nog wel moeten opschuren en een laag blanke lak moeten geven. Verder heb ik ook nog wat aanpassingen gemaakt voor de bays en een scharnier aan één van de zijkanten bevestigd met popnagels. Normaal ga ik morgen de nodige MDF eindelijk eens halen ![]() . |
| | |