| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| En natuurlijk even de zaagranden afwerken met flink verdunde plamuur. Dan zuigen ze niet zoveel verf meer op en dan wordt het resultaat 100% beter ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Update Nadat de eerste laag droog was meteen begonnen met de 2de laag ![]() ![]() ![]() Er zijn geen foto's van de 3de en 4de laag omdat dit toch allemaal hetzelfde is ![]() Nu het de lijnen. Ongeveer een halve rol tape gebruikt om alles zo goed mogelijk af te plakken. Ik had eerst 1 lijn geprobeerd op een plankje om te zien of het ging lukken.Het was een teleurstellend resultaat. Nadat ik men techniek wat had aangepast lukte het wel. ![]() ![]() ![]() ![]() Potje alu verf ![]() Zoals je ziet dekt de verf niet echt goed. :s Een 2de en 3de laag zullen dus noodzakelijk zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was het Sorry voor de kwaliteit van de foto's volgende week heb ik het fototoestel terug. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Die rode verf laag ziet er al een stuk beter uit ben nieuwd hoe die alu verf eruit ziet als die volledig klaar is. Eigenlijk nog nooit eerder gezien geloof ik, of is het 'gewoon' zilver verf? |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2007
| Citaat:
Wel ik wist eigenlijk ook niet dat het bestond Ik vond geen zilver en dus heb ik alu genomen. Het lijkt erg sterk op zilver maar er is toch wel een verschil merkbaar. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 15:39 |
| [NP] Project Y2k-bug | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 13 | 19-11-2003 02:35 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | Frontpage Discussie Forum | 2 | 3-11-2003 16:40 |