| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2008 Locatie: Emmen
| Hallo Dames, Door G-force ben ik hier op het forum gekomen... Dus zal me even voorstellen Najah, ik ben Jef Ameln, 13 jaar.. Mijn hobby's zijn computeren.. Puch rijden, en vliegeren En ik verveel me nu, dus ik dacht : ik maar een Topic aan over mijn case Het is de bedoeling dat het een beetje Chopper Style iets word... :P Ik ga er vlammen uitsnijden, daarachter plexiglas ( gestraald ) En daar voor (ongeveer anderhalve centimeter iets grotere vlammen uit traanplaat ( misschien aluminium ) En de case word natuurlijk vol gepropt met ledjes De voorkant word zo clean mogelijk, met een geairbrushte skull erop ![]() De ogen worden rood, en zijn tevens ook knoppen... de aanknop, en de reset knop. De knoppen worden rood met een ledje erin Voor het cd laadje komt een plaatje om hem nog cleaner te maken, als je op het plaatje drukt, gaat de lade open.... Het uiterlijk gaat voor de prestaties, omdat ik daar niet zo slim/goed in ben... :P Zie hier mijn paint Skills http://img166.imageshack.us/img166/5436/pchn2.jpg Zo moet ie ongeveer worden... EDIT : Camera doet vaag ![]() Moet nu bezig voor school, morgen komen de foto's! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Het eerste wat in mij opkomt: 'Fear my paintskilzz' :P Mischien kan je een model maken in sketchup, ofzo. Dat geeft toch ff een net iets beter beeld van wat je nou wilt :P Ga je ook nog een window maken, of geef je em alleen een paintjob? ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nee, dit word geen paintjob... ![]() Ik slijp er de vlammen uit, en plak er plexiglas achter (gestraald ) en dan slijp ik uit traanplaat of aluminium de zelfde vlammen maar dan iets groter, en die doe maak ik er met afstandsbusjes op... P.s ik ben Google sketchUp aan het downloaden... ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb em toch verkleint naar 360 x 480 ( formaten weet ik niet meer, maar wel kleiner dan de 500 )Maarrrrrr, ik heb de plannen veel te veel geweizigt... werd me toch wat te moeilijk als eerste case.. :P ik ga nu de punisher aan de zeikant maken... ( soort window ) en de voorkant word gewoon weer heel clean... ![]() En ik prop em natuurlijk vol met ledjes.... ![]() Ik ga er nu mee bezig, Aju |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| geliefe de pics naar 500 breed resizen, en heb je nog fotos want dat is nodig om een cip te opnen.
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| ZET UM OP JEFJE !! :P (iedereen die nieuw op dit forum komt moet worden verteld dat pics moet risizen) maar het gaat wel lukken hoor. ook al word je mod iets makkelijker, moet ik jouw(ons ;p) plan maar proberen uit tevoeren :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| In-style ramplank | R@mon | News & Review Junkies | 10 | 8-10-2004 14:58 |
| Mijn clean en style mod | REEV | Casemod Junkies | 7 | 3-07-2004 18:40 |
| modders met style? | kontkommer | Casemod Junkies | 3 | 13-04-2004 22:27 |
| [Style XP] - Matrix style, nu nog de rest | Raven | Software Junkies | 22 | 24-05-2003 10:06 |