| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2008 Locatie: muntendam
| ziet er cool uit met die fan's, mooie kleurencombi vooral bij de achterkant. handig hé als je budget onbeperkt is heb je alle vrijheid. doe je nog iets voor de fan's aan de voorkant of laat je die open????
__________________ devilmodding |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 december 2007
| Hier zijn de foto's :wink: Project Sponserd By: WWW.PCTUNINGSHOP.BE ![]() Vleugeltjes gemaakt voor op de deur in plexi en de scharniertjes gespoten en gelakt ![]() Hier heb ik aan de binnenkant een klein magneetje gelijmd, zodat het deurtje dicht gehouden word met een magneetje (wel moeilijk te zien) ![]() Zo ziet het er uit als het deurtje open staat (past tot op de mm perfect) ![]() Eerst heb ik een plexi plaat uitgezaagd (2 80mm blowholes eruit gezaagd) en daarop 2 haakse hoeken gelijmd, daarna de grill van de orginele case uitgezaagd en daar het plexi ingevezen, na veel meet, pas en zaagwerk ziet het er zo uit by day: ![]() Achter de fans zieje mijn dual-rad, die hangt ook op plexi vast En het plexi zelf hangt voor een cut-out die ik in de voorkant van de case heb gemaakt, maar later mee foto's ![]() By night: (veel mooier in echt) ![]() Totaalbeeld by day: ![]() Hier zieje mijn dual-rad die op de plexi vasthangt vooraan in de case, er komt een blauwe gloed door het rad en hoe donkerder, hoe mooier alles word Ook staat mijn waterpompke en reservoir der al voorlopig in ![]() ![]() Fotoke van de onderkant van mijn nieuwe ocz modstream (blauw led) (kabeltje moet allemaal nog wat opgeruimd worden) ![]() Hier zieje dat alle kabeltjes nu rounded zijn zoals mijn ide-kabels en uv-blauw reactive (wel jammer dat er één kabeltje gestript is, maar heb deze ingewisseld tegen mijn oude rommelvoeding dus kan niet klagen )Je ziet hier ook de 2 nieuwe ramlatten van geil die mijn budget een flinke deuk hebben gegeven ![]() Hier een fotoke van de achterkant, waar de blauwe gloed van de voeding ziet (word binnenkort ook onder handen genomen) ![]() Heb ook het moederbord onder handen genomen en overal lijntjes op getrokken die oplichten onder uv, de condensators zijn nog eens overgedaan met uv-nagelak (lichten licht blauw op) hier het resultaat: Heb terwijl het fannetje aan de zijkant ook uv-blauw gesleeved... ![]() ![]() Bovenaan zit een molex splitter met uv-blauw lichtjes (maar door de cable mess bovenaan is dit nog niet wat ik wil, dus dat word nog aangepast) Dank aan de sponsor voor de molex splitter Bovenkant: (niet letten op het stof ![]() Zijkant: ![]() Casefeet zitten er ook onder en de kabels liggen verborgen onder de spiegel (met opnieuw dank aan mijn sponser) ![]() Het totaalbeeld tot nu toe by night: ![]() De zijkant (sorry voor de weerspiegeling van mijn scherm) ![]() Volgende plannen: Achteraan plexi maken waar de 2 fans en ccfl opkomen Plexi voor het onderste deel van de dvd-bay Beginnen installeren van de wc Alles nog meer cleanen Plannen zullen nog veranderen met tijd |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Inderdaad, hij ziet er zeker mooi uit. En dat frontje is zeker mooi gelukt!
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006 Locatie: urk
| waar heb je die uv pennen om de verbindingen op te laten lichten gekocht?? die zijn echt vet
__________________ wie kent mij nog?? ben nu niet aanspreekbaar, was nooit aanspreekbaar, wordt nooit aanspreekbaar |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| Project Blue Fire | fjtech | Casemod Junkies | 3 | 11-12-2005 09:10 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Project Blue Biohazard | Willy | Casemod Junkies | 17 | 16-07-2003 12:17 |