| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 december 2007
| het probleem is niet om de boutjes te laten verzinken, het probleem is dat het scharniertje niet kan opengaan omdat het plexi dan tegen het front zit als ik het scharniertje aan de buitenkant plaats is het probleem opgelost, maar dan is het niet zo mooi natuurlijk plexi is btw 3mm Ben nu al bezig de scharniertjes aan het spuiten, zal waarschijnelijk een half scharniertje langs de buitenkant komen, zie er echt geen uitweg in ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 mei 2006 Locatie: Groningen
| Inderdaad, kun je niet proberen om het deurtje op de orginele manier te monteren, gebruikmakend van die twee pieletjes boven en onder. Het deurtje ziet er zeer mooi uit en een paar van die scharnieren is jammer naar mijn idee. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Hmm, Carpento, das 3 mm plexi, wat jij tekent is 5 of 6 mm. Ik heb behoorlijk wat ervaring met plexi, maar 3 mm boren op de kopse kant van 3 mm dik plexi ? Alleen met een freesbank, een nieuwe zeer scherpe frees en een ondersteuning van je plexi tot aan de rand. Thuis met je boormachine? no way. Als je nog wat van dat 3 mm over hebt, zou je een klein plaatje kunnen maken, om ter plekke die rand wat dikker te maken en dan daar het op proberen. Maar vooralsnog, probeer het eerst uit op een afval stukje, trust me. ![]()
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Hoi, ik ben net bezig met een nieuwe update, maar ik wou even zien of iemand hier nog goeie ideeën had? Dit is een photoshop van hoe het er bijna uitziet... ![]() Ik dacht van pinnen te maken voor de fans net zoals op het deurtje ofwel laat ik de fans gewoon open, vind ze echt mooi zo... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Hehe, ja lagen stof, als je veel dremelt enzo ![]() maar even met de luchtdruk en das weg... Heb net even de fans laten gloeien en man dat ziet er vet uit ![]() Nu een gat in de voorkant van de case zagen, plexi ertegen en dual rad erop monteren en ben tevreden over mezelf ![]() Kzal zien wanneer ik tijd heb om een nieuwe update te posten ![]() |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Euhm ik denk al 100€ aan plexi alleen ![]() Is zéér hoge kwaliteits plexi, ik zag dat iedereen uv-plexi gebruikte, dusja, wou wat tegendraad doen zit vast al aan 300€ modding matriaal en nog eens 300€ werkmatriaal ![]() Maarja mijn budget is onbeperkt, dusja ik kan in theorie tot 1000-2000€ gaan, maar ik hou er mee op na TBCL, dan begin ik een casebuild grtz |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Sneak preview: Sponserd By: WWW.PCTUNINGSHOP.BE ![]() Aangezien ik geen camera momenteel bij de hand heb, heb ik maar enkele foto's getrokken met mijn webcam Betere foto's volgen later ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| Project Blue Fire | fjtech | Casemod Junkies | 3 | 11-12-2005 09:10 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Project Blue Biohazard | Willy | Casemod Junkies | 17 | 16-07-2003 12:17 |