| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 december 2007
| Vlug een paar foto's gemaakt, want ga direct terug verder werken aan het project... Ditmaal de foto's op photobucket geupload, hopelijk laden ze vlug genoeg bij iedereen :wink: Een Hd-holder gemaakt voor in mijn Dvd Bay uit plexi: ![]() ![]() ![]() ![]() Mounted: ![]() ![]() ![]() Het stuk plexi waar ik de bracket uit maakte... ![]() Nog 2 stukken uitgezaagt voor aan de zijkanten: ![]() ![]() Hier eindresultaat met de deuren erop: (je ziet ook dat het voorste deurtje eraf is, daar komt er iets in plexi, zal niet meer verklappen) ![]() ![]() ![]() Mijn nieuwe akasa fan controller installed: (mathing color) ![]() By Night: (prachtig al zeg ik het zelf) ![]() Nog 3 uv-blue fans bij gekocht, nu 5 in totaal...(picture by night) Er komen 4 grote uv-ccfl's in zodat alles nog mooier gloeit, die round cold cathodes zitten er voorlopig in... ![]() ![]() Bovenste Hd-bay nu ook uitgeboord, en alle condensators op het moederbord behandeld met uv-nagellak, zodat ze mooi gloeien onder uv-licht (don't copy ) die 2de rounded cable verdwijnt ook binnenkort...![]() Hier de onderkant, het koelblok van mijn beeldkaart ook behandeld (dambord-patroon) en de condensatortjes (veel duidelijker in echt) ![]() na lang zoeken uv-pens gevonden, en hier een begin van de mod met uv-pens, this is tha bomb!!! zo komen alle baantjes op het moederbord en graka ![]() Volledig overzichtje van alle nieuwe uv-mods (word nog uitgewerkt) ![]() En nu het moment van de waarheid: ![]() Open it, open it!!! ![]() Sweet radiators, haba haba ![]() ![]() ![]() All planned out: ![]() Het kleintje achteraan: ![]() En dit is voor de volgende update: (verklap niets meer) ![]() Laatst gewijzigd door Subwoofer69 : 29-01-2008 om 22:41. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ziet er cool uit dat blauwe plexi! Ook leuk idee voor die HD bracket, goed manier om een 5.25" om te bouwen naar 3.5" ![]() Hoe ga je trouwens die groene UV slangen gebruiken in een Mod waar blauw de boventoon voert? |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 oktober 2005
| Citaat:
Die DVD drive plexi bay ding ziet er wel leuk uit. | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Kleine update Maar vanaf nu word mijn project gesponserd door: WWW.PCTUNINGSHOP.BE http://www.emwebsolutions.be/pctunin...oscommerce.gif Laatst gewijzigd door Subwoofer69 : 29-01-2008 om 22:38. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Update 4 Dit is maar een klein updatetje Project Sponserd By: WWW.PCTUNINGSHOP.BE ![]() Ik heb een cut-out gemaakt in de orginele deur, er moet enkel nog een rubberen afsluiting rond komen om het af te werken ![]() Zo zag het er orgineel uit: ![]() Een cut-out gemaakt in het bovenste paneel, ook hier moet nog een rubberen afsluiting komen om het af te werken: ![]() Deurtje gemaakt voor de voorkant: ![]() By Night: ![]() Dit zijn de scharniertjes die ik zal gebruiken, heb wel 1 probleem, zal ze aan de buitenkant van de deur moeten bevestigen of anders kan het deurtje niet mooi opengaan ![]() ![]() Voorlopige cut-out gemaakt in de mobo-tray, nu niet beginnen zagen, de mobo-tray word later deftig uitgezaagd :d ,heb wat zitten brainstormen over hoe ik het het beste zou doen P4 stekker is dit maal deftig gesleeved (dank aan de sponsor voor de sleeving en heat-shrink) en 1 van de 2 ide-rounded cables is weg Atx stekker word ook nog gesleeved, ook alle connectors worden vervangen door uv-blauwe (dank opnieuw aan de sponsor) Alle kabeltjes rechts voor de front aansluitingen zijn weg, het belangrijkste zit verstopt onder de spiegel (dus nu is de gravering ook beter zichtbaar) Ook een derde cold cathorde gekregen van mijn sponser zodat alles wat uv is beter oplicht Er komt ook nog een 30cm uv-blacklight in, opnieuw dank aan de sponsor :d ![]() Zo zag het er nog uit bij update 1: ![]() De beeldkaart onder handen genomen: ![]() Deze ramgeheugens worden deze week besteld: ![]() En deze Case Feet heb ik gevraagd aan mijn sponser: (zal het geheel net dat ietsje meer geven :d) ![]() En dit is voor de volgende update (teaser): ![]() ![]() Grtz |
| | |
| | #29 (permalink) |
| - Omdat dat proper is, als je van dichtbij kijkt nu zieje dat de verf eraf is, aan de binnenkant waar ik heb gevijld (is gewoon om het een strakke look te geven) - Scharniertjes zijn echt kloten, als ik ze uit het zicht bevestig dan kan het deurtje niet meer open, iemand een idee? Foto ![]() |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Rubber is lelijk, dan kun je imho beter je kast overspuiten, als je tenminste voor het mooiste resultaat gaat ![]() Hoe dik is het plexi van dat deurtje ? Anders boor je op de hoeken een gaatje van 0,5 cm diep, en dan een boutje uit het front laten steken die in de gaatjes vallen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 16:44 |
| Project Blue Fire | fjtech | Casemod Junkies | 3 | 11-12-2005 09:10 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 13:03 |
| bijna klaar, blue ice project | rawiramdhan | Casemod Junkies | 12 | 5-12-2003 16:22 |
| Project Blue Biohazard | Willy | Casemod Junkies | 17 | 16-07-2003 12:17 |