| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2006
| Hallo! Ik ben hier op nieuw met een nieuwe casemod, ZIEL-CONCENT. Het logo. ![]() Casemod specs: *Processor: Intel Core 2 Duo E6300 *Moederbord: DFI 975 X/G *Geheugen: G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit *Kaart: Club 3D Radeon HD2600 XT-512 MB *Hardeschijf: Maxtor 160 GB 7600 rpm IDE + Hitachi 80 GB 7600 rpm IDE + Maxtor 160GB 7600 rpm S-ATA *Case: Sharkoon Revenge * Ventilatoren: 3X Xilence Fan - 120 x 120 x 25 mm *Waterkoeling: - Swiftech Pogee GT - Eheim 1250 - Black Ice GT Stealth Lite 120 ![]() ![]() Mijn E6300. ![]() Mijn Case met mijn goede vriend. ![]() ![]() ![]() Ik heb een oude metal gebruik voor het maken van somege delen im mijn case. Het metaal komt uit een oude kast. ![]() Het proces: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dat is alles in het kort. Ik moet nog veel doen, hij is nog niet klaar en ik moet nog veel werken. Hoe vind jullie? Er Patuky!! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Jouw mods zijn geniaal. Ze zijn altijd simpel, maar zeer doel treffend! Vind het erg mooi zoals het er aan toe gaat. Je nederlands is ook weer een stukje beter geworden ![]() Nu even een vraagje... Je watercooling, werkt die een beetje goed? Wat voor temperaturen haal je? EDIT: En ik moet even vervelend doen, je plaatjes zijn te groot. Maximaal 500 pixels breed. Mischien kun je dat even veranderen?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Zoo ziet er zeker gelikt uit. Ik vind vooral dat bliksem-effect mooi. ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat SupReme al zei, je hebt weer met hele simpele dingen een heel origineel en mooi resultaat bereikt! Ik vind 'm echt goed ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ziet er goed uit, de vorm van je window vind ik ook goed gekozen ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2006
| Hallo. *SupReme dank je wel. Hier onder is het verchielen van temperaturen van nu en van vroeger. Mijn watercooling werk in principe goed, toch? ![]() ![]() Moet ik de plaatjes veranderen? Sorry SupReme, ik wist dat niet. Dat kost tijd ik laat nu voor een tijdje zo, is goed? *Modernization dank je. Ik vind ook het bliksem-effect mooi, het is zo simpel om te doen. * Brammie65, ik moet allen iets tegen jou zeggen en dat is dat het case mod nog niet klaar is. * Demoniac, mir4dor, brinkdinges bedankt voor jullie reacties. * Brammie65 ik heb mijn worklogs niet in nederlands, SupReme heeft dudelijk gezegt. Ziel-Concept in principe is in een percentaje van 85% af, ik moet meer doen maar ik heb geen tijd voor. Zijn nog meer vragen? Het is gezelegt bij jullie. ^_^ Er Patuky!! ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Je watercooling werkt erg goed zelfs! Over je plaatjes. Ze zijn net iets te groot, dat mag eigenlijk niet. Zoals je hierboven gedaan hebt is wel goed, met die thumbnails. Je mag ze wel zo laten voor even, ze zijn niet buiten proporties, maar als je binnenkort even de tijd zou willen nemen ze iets te verkleinen, naar 500 pixels breed, zou dat fijn zijn.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Heej daar hebben we patuky weer , zeker een mooie mod, mooi gelakt en goede afwerking suc6
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2º.::GANTZ::. HC-mod@Patuky | Patuky | Casemod Junkies | 33 | 14-06-2007 06:21 |
| Hyper Concept Tower@ toxicgrx | Patuky | Casemod Junkies | 3 | 7-04-2007 07:20 |