| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| Hey allemaal, dit is eigenlijk mijn eerste "echte" casemod, ik heb vroeger al wat kleine dingen gedaan maar veel was dat niet. nu ben ik van plan te beginnen met een nieuwe mod. Ik was eerst van plan mee te doen met de wedstrijd Casemodcompo, nu begin ik nog te twijfelen. Wat ga ik er aan doen? Eigenlijk niet veel speciaal, het word een hele simpele mod: cut-out, case verven, ccfl's, bubble light, sound module... ik had nog wat ideetjes maar omdat ik een beginner ben denk ik toch dat ik dat beter niet doen. (mischien later) veel iedeeën zullen wel opkomen tijdens het modden. Mijn slactoffer is dit: http://www.it-service.be/webshop/pro...oducts_id/5565 (was verplicht voor die wedstrijd) als iemand nog modding materiaal heeft, of test hardware mag je me altijd contacteren ![]() mvg S456 |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb geprobeerd iets met sketchup te maken maar ik snap daar dus echt niks van he. dusja... wss zal het gewoon puur uit mijn verbeelding komen. | |
| |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
ik ben gewoon van op andere fora dat de quote knop vanboven staat samen met de edit knop, en hier staat die beneden. snap je? :P | ||
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Dan zie je gelijk dat je fout zat en je jezelf aan het quoten was.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Uit pol:cpl: Citaat:
Open maar een nieuw topic als je wat gemod hebt, wat foto's en een verhaaltje erbij ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aerocool Deep Impact 103 | R@mon | News & Review Junkies | 3 | 29-10-2004 15:15 |