| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Ziet er goed uit volgens mij heb jij aardig wat prijzen opgehaald met deze casemod daar gratzz.
__________________ AMD AM2 6000 | Asus M2N-SLI Deluxe | 4GB OCZ 800Mhz Mem | 2x Asus 8800GTX SLI | HP W22 22" TFT | Logitech G15 | Logitech MX1000 | Logitech G25 | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 november 2007 Locatie: vinkeveen
| Citaat:
Zou zn naam niet meer weten. Maar hij kostte me 75€ | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2007
| *Slik* 75 euro? Lijkt mij een hele hoop geld voor een laser, is het niet iets gelijkaardigs aan deze van 3,75€? Ik zie niet veel verschil althans, maar de specs kunnen natuurlijk verschillend zijn.... Verder ziet alles er prachtig uit, tot in de kleinste details afgewerkt allemaal. Heel terecht die 1e plaats op TBCL ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Die laser kan je niet zien. Tenminste de straal niet. Dat is alleen bij hoogwaardig lasers en die zijn heeeel duur ja... En inderdaad zeer verdiend winnaar van de tbcl hij is echt prachtig om naar te kijken.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Denk ff na man Die laser is de case is trouwens een 100mW versie, genoeg om je ogen voor altijd te verpesten als je er ook maar heel kort in kijkt!Hoogwaardige rode lasers kun je trouwens nog steeds de straal niet van zien. Dat is dus voor elke rode laser zo. Een blauwe of groene kun je beter kiezen als je dat wilt, en natuurlijk eentje met flink vermogen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
Maarja Groen staat niet bij de mod he ![]() Ik moet er wel ff bij vertellen dat er een heel printje bij zit die de laser regelt, dit zorgt ervoor dat de laser een grote levensduur heeft en ook dat je hem kan "blanken" Dit heb ik dadelijk nodig voor het volgende systeem wat momenteel in ontwikkeling is: de laser die plaatjes kan tekenen. Momenteel wordt er gewerkt aan een eigen design linux bord die de laser en 2 galvanometers gaat aansturen. Als je alles op het juiste moment regelt dan kan je dus hele mooie images streamen via de laser. Dit is het uiteindelijke doel, om bijv een roterend NOD logo op een muur of op een rook gordijn te projecteren. Als dit wil doen dan heb je wel wat meer vermogen nodig dan 5 mW ![]() Maar idd voorzichtigheid is geboden met deze lasers: 5 mW lasers kunnen je netvlies al beschadigen. Deze 100mW lasers kunnen je netvlies verbranden nog voordat je iris de tijd heeft gehad zich te sluiten. Een klein filmpje wat met een laser gedaan kan worden: ![]() Meer over lasers... http://www.linux-laser.org/ | ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb eens een laser van 20 watt mogen bewonderen Maar die was iets te groot om in een casemod te bouwen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Of was t zon grote laser die ze op hele grote feesten gebruiken? Maar dat zijn ook Solid State lasers die dan met apparte galvanometers ge-blankt worden. En via glasvezel wordt de laser straal over de zaal verdeeld... | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Volgens mij is Demoniac nog wel een feestbeest, dus ik gok een feest-laser :P Ik zal binnenkort eens een plaatje posten van de laser die bij ons op school staat, die is ook wel leuk ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op feestjes zie je wel eens leuke lasers ja en ik heb ook wel eens een lasersnijder van dichtbij bekeken, maar deze laser stond bij een universiteit, voor testdoeleinden, onder andere met de laser door een van de sterkste elektromagneten ter wereld schieten en kijken wat er met het licht gebeurt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] R2-d2 | Frenkie | Casemod Project Logs | 215 | 27-03-2008 13:34 |
| [CCIP] Demission | TEAMIKKE | Casemod Project Logs | 224 | 27-01-2008 21:51 |
| [CCIP] Fins! | ThrillFreak | Casemod Project Logs | 10 | 10-02-2007 16:10 |
| [CS] Temple Of Nod | Mr. Oizo | Frontpage Discussie Forum | 3 | 8-10-2006 12:03 |
| Temple of Nod CM | PeaceMaker | Casemod Junkies | 10 | 6-09-2005 15:36 |