| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Na een lange tijd op CJ rondgesurfd te hebben zijn mijn handen gaan jeuken. Hier mijn eerste cip-verslag op CJ. De naam Aluminoid komt van het vele blanke aluminium dat hier gebruikt wordt. Het idee is om hier een server van te maken. Eerst het stuk aluminium voor de grondplaat uitgedoupeerd. ![]() Daarna de profielen op maat gemaakt. ![]() Ten slotte het alu op de profielen. (nog niet vastgezet en ook nog niet geschuurd) ![]() Dat was het voor vandaag. Volgende keer hopelijk iets meer want het zat vandaag niet mee met botte gereedschappen enz.....
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je hebt dat hoekprofiel ingezaagd en daarna gebogen? Ben zelf ook veel met alu hoekprofiel en plaat bezig geweest dus ben benieuwd, misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen uit jouw werk ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Er is alweer aardig wat gedaan. - Een heel nieuw systeem voor het frame. Inzagen en buigen was niet ideaal. - Het frame staat als een huis. - De grondplaat zit nu mooi op zijn plek. De foto's hiervan zullen volgen, maar die moet ik nog doorgestuurd krijgen.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Na lang wachten op de foto's heb ik ze eindelijk binnen. Alleen de foto's waar de grondplaat erin zit zijn op magische wijze verdwenen..... Het frame bijna af: ![]() Fout afgetekend en 2 keer fout geboord. Dus de popnagels uitgeboord en een nieuw latje gemaakt ![]() Het frame af en bijna perfect recht! ![]() Totaalplaatje van het frame. ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Bekende manier van frames maken, succes ermee ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Hij wordt zo'n 21 cm breed halve meter lang en 45 hoog. Met het bouwen van het frame was het soms wel lastig dat de maten een beetje op elkaar leken. Daardoor wat foute metingen gedaan jammergenoeg ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Dat had ik ook met Unbreakable, gelukig heb ik nog steeds het record van CJ van langste case :P.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] R2-d2 | Frenkie | Casemod Project Logs | 215 | 27-03-2008 13:34 |
| [CCIP] Demission | TEAMIKKE | Casemod Project Logs | 224 | 27-01-2008 21:51 |
| [CCIP] C&C tiberian sun temple of nod | cyclonite | Casemod Project Logs | 28 | 29-11-2007 12:16 |
| [CCIP] Parnassus | TheVirus2002 | Casemod Project Logs | 2 | 27-10-2007 14:54 |
| [CCIP] Fins! | ThrillFreak | Casemod Project Logs | 10 | 10-02-2007 16:10 |