| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| ![]() Hey casejunkies en crackhoofden! Vandaag is het officieel begonnen, de start aan een nieuwe case die los staat van de nog onafgeronde X-Zaust. Deze nieuwe en toe nu toe onaangekondigde case wordt gebouwd uit noodzaak, en moet daardoor eerder af worden gemaakt dan TXZ. Wat er tot nu toe fout is gegaan bij die laatste case wil ik met de Toxic Multimedia Console goed maken: voldoende tijdsbesteding. Mijn doelstelling is om deze case vóór de eerst volgende LAN party af te krijgen. TMC is namelijk niet alleen een behuizing, maar een soort oversized laptop met ingebouwde TFT, toetsenbord en trackball. Geen woorden, geen daden, maar de concepten: En nee, het blijft niet bij concepten, ik ben vanmiddag bij Azerty langs gegaan om het volgende op te halen. En deze heb ik al overgenomen van een vriend voor 50 euro. AGP, ik weet het, maar ik heb - zoals gewoonlijk - een laag budget. Een mooie trackball van Kensington. Lekker... ehm... groot. Een deel van de fans en het UV licht. Ik krijg nog vier andere fans toegestuurd, allemaal UV groen. Een mooie high-end voeding uit Sixties Evolved. XD 15 inch schermpje dat wordt geript en ingebouwd. Oud toetsenbordje. Slopen maar, en spuiten! Het spuitwerk van de trackball en het tobo zal ik morgen laten zien, het is nu nog niet droog. Jullie vragen je nu natuurlijk af wat voor onsamenhangende zooi je net gelezen hebt, dus het plan is als volgt... ![]() De Toxic Multimedia Console, door vrienden direct omgedoopt tot The Maupert Case, is een mobiel werkstation en mid-end game systeem bedoeld om mee te kunnen nemen naar evenementen en plaatsen waar geen ander computersysteem aanwezig is en The X-Zaust onmogelijk mee naar toe te nemen zou zijn. De stijl van de case wordt bepaald door felle UV kleuren belichting en tribals op een zwart/grijze behuizing. Hierbij maak ik enkel gebruik van UV blauw en UV groen. (Voor wie dat nog niet had begrepen.) Ingebouwd zijn een scherm, toetsenbord, trackball, 6 fans en simpele hardware. Hierbij is het scherm naar boven uit te klappen en het moederbord met drives geplaatst op een uitschuifbaar slot. De case kan in volldig ingeklapte staat worden opgetild aan een handvat en worden neergezet op wat normaal de achterkant van de case is. Specs... CPU: X2 4200+ Mobo: MSI K9MM-V Mem: 1GB Take MS PC4200 GPU: Club3D X800XL (Rage Xtreme) HDD: Samsung SP250 PSU: X-Gear PS400-A Fans: 2x Cooler Master UV green 2x AC Ryan Blackfire UV green 2x AC Ryan Tornado green UV CCFL Tobo: Genius Slimstar U+P Trackball: Kensington Orbit Optical TFT: Philips 150S3 Dat was dan het formele gedeelte, ik hoop dat het wat duidelijker is geworden hoe de case er uit gaat zien. Overigens gaat project TXZ gewoon door, maar ik ben nu genoodzaakt hier aan te beginnen en het snel af te maken. Heel binnenkort meer! GC 'Maupert' Vos ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Je hebt veel aandacht besteed aan de sfeer om je topic heen, ziet er goed en lekker apart uit Maar het gaat natuurlijk om de casemod, en die volg ik ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Je ziet wat spikkeltjes ja, maar die vallen alleen op door de flits. Er zitten sowieso wat vuiltjes op de verf, zonde, maar niet storend of opvallend. De verf ziet er trouwens nogal licht uit, maar in werkelijkheid is het heel donker grijs. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Coole mods so far! Maar aangezien ik deze mod graag verder zou volgen wil ik wel aanraden de text gewoon weer de normale kleur te geven Tis niet voor niets gekozen voor lichte letters op een donkere achtergrond :P |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik vind het zeker een originele mod, netals uhh.. X-Zaust En wit valt beter te lezen, mar dit gaat ook wel :P Keep on ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc>console mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 11 | 8-03-2004 14:23 |
| Beste Console | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 20 | 9-01-2004 21:33 |
| The Phantom console | Phant0m | Area 1337 | 5 | 18-03-2003 16:34 |