| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Leuk speeltje, wij hebben er 2 van staan. 1 lichte (die ik eerlijk heb geleend van mijn vader :') voor mijn werkhoekje) en 1 zware, die tot 5cm gaten kan boren. Trouwens, k zou je aanraden om onder de voeding nog wat rubber ofzo te doen om het trillen te verminderen. Als de voeding loopt te trileln terwijl jij een dvdtje aan het branden bent dan is dat niet zo goed voor je dvdtje. |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Kunnen voedingen trillen? ![]() Bedankt voor de reacties verder! ![]() UPtoDATE Op veler verzoek dan toch maar een vervroegde update. Staat niet veel bijzonders in maar wel wat mooie pics. Ik ben nu aan het spuiten maar heb er geen fotos van omdat het nog niet droog is. Er was wat commentaar op de DVD-methode doordat het gat te groot werd. Even wat rondgelopen door mijn huis en ik vond een perfecte kandidaat passervervanger. Senseo schotel FTW! Fresh acrylics for hungry casemodders. ![]() Zoals je ziet heb ik moeite met perfect aftekenen. Of ik ben incosistent. Waarschijnlijk ben ik gewoon een sukkel.Die kolomboor is überchill! Heerlijk om goed gereedschap te hebben. Wat wil een klusser nog meer dan een deco, kolombo, dremel, betonboor en dildo? (oeps )Hell yeah! Check die shit! No comment. Gewoon kijken.... Paintjob... Dit weekend nog? Dit weekend nog het tobo inbouwen? ![]() ![]() |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| OMG Wahahaha. Is dat waar je voor vreest? Haha. Er komt geen fan direct op de voeding te zitten. Die linker groene 120mm fan zuigt de warme lucth weg. Denk trouwens dat de brander zelf meer gaat vibreren dan al mijn fans bij elkaar. :P |
| | |
| | #90 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() (Trilt overigens ook lekker, dus als je 'm een avondje kwijt bent ) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc>console mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 11 | 8-03-2004 14:23 |
| Beste Console | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 20 | 9-01-2004 21:33 |