| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik heb een opsporingsformulier ingevuld en wacht nu op reactie. Waarschijnlijk liggen mijn spullen nu in Groningen of Leeuwarden omdat mijn trein daar naartoe doorreed. Ik had die spullen mee omdat ik er in Amsterdam bij mijn pa aan had gewerkt. Hij heeft wél een kolomboor staan. Als ik de stuff niet terugkrijg, waar ik niet van uit ga, maar hoe dan ook, dan kan ik over twee weken pas weer zijn waar ik nu eigenlijk al ben. Heel toevallig begint dan net mijn toetsweek. Lekker zootje, de case had daar vóór al af kunnen zijn. Sterker nog. Hij wás al bijna af op het inbouwscherm en de paintjob na. Lekker dan... Als ik de spullen kwijt ben moet ik ook nog een nieuwe fan kopen. MDF en plexi heb ik wel genoeg nu. Ik zal zo foto's posten die ik nog heb kunnen maken, maar houd er rekening mee dat ik dat alles dus voorlopig kwijt ben. |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Je zou ook kunnen overwegen om een tweede versie van de case te maken, maar dan van ander materiaal. Plexi of aluminium bijvoorbeeld, het kan nooit kwaad om nieuwe skills te ontwikkelen! Misschien is dat een leuke uitdaging en heb je dus geluk bij een ongeluk . Mocht je de panelen nog terugkrijgen, dan heb je straks twee versies van de case. Het is maar een idee. Het blijft natuurlijk kl*te dat je die spullen bent kwijtgeraakt en dat je, je dan ook niet aan het originele plan kunt houden. Sterkte! |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Nee joh. Ik heb het MDF nu in ruime voorraad liggen. Overigens is het wel een slim idee om het backpanel te maken van alu. Dan kan ik namelijk de PCI-sloten en en het I/O shield goed monteren. Ik zal er nog over nadenken. Eerst afwachten of de NS mijn spullen terugvinden. |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Citaat:
| |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| De NS spammen :P Je heb misschien nog geluk omdat het niet iets is waar veel mensen nou wat aan hebben....elk ander ding waar iemand ook maar iets interesse zou hebben komt niet eens 2 stations verder dan waar je het bent vergeten ben ik bang. |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Gelukkig zat ik in een niet al te drukke trein nabij iemand die wel vriendelijk was. Ik weet zeker dat mijn spullen niet gestolen zijn op dat traject. Zit idd ook niks boeiends in voor de gemiddelde Nederlander. |
| | |
| | #70 (permalink) |
| ![]() Hell. It's about time... for an UPDATE. Alles kwijt geraakt betekent alles opnieuw gemaakt. Vandaag heb ik eindelijk alles dat ik nog opnieuw moest aftekenen afgetekend. Morgen zagen... Nog maar eens het scherm uittesten voor ik het frame ervoor maak. Inmiddels wat extra materiaal bijgehaald. Zo komt de brander vast te zitten. Tijd om wat spul te monteren. (Lees: vast te lijmen.) Het toetsenbord aan een frame. Waarom klemmen als je ook wasknijpers hebt? Het frame waar het plexi en het toetsenbord in komen. Het sluit nu wél mooi aan. Het frame van het toetsenbord komt weer vast te zitten aan het grote frame. En dat grote frame kan je vervolgens vastschroeven aan een frame dat in de kast zelf zit. Het is nog te volgen lijkt me... :P Morgen zagen en boren en dan lig ik weer op schema. Dan wordt het tijd om eindelijk eens de case in elkaar te zetten. ![]() Kan een mod even de topic titel veranderen? Die datum moet weg... |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Mooi dat je toch nog weer verder bent gegaan, het meeste van je werk kwijtraken is niet fijn kan ik me voorstellen! Heb je de platen nu ook wat dunner gemaakt of lijkt dat alleen maar zo? |
| | |
| | #74 (permalink) |
| ![]() NAARBOVENDATUM Gaatjes boren! Ik hou van Piranha boortjes! Overigens zitten nog niet alle gaten er in. Die van het voorste paneel moeten nog, maar dat is zo gebeurd. Van die panelen heb ik geen foto want het is leuker om te zien hoe ze straks vastzitten. ![]() Omg, ik ben scheel. Nee, het komt doordat ik andere hoekdingetjes had gebruikt voor het aftekenen, dus dat komt wel goed. Joah! Eerste hardwareding dat vast kan! Whose ur daddy? Darth Vader.... Muhahaha Moeren in de gaten. Afstandsbusjes in de moeren. Moederbord op de afstandsbusjes. Schroeven door het moederbord. Aargh? Aargh V.2? Dat fix ik nog wel. Er komt nog een plaat onder, wn daar kan ik nog wat gaatjes in boren ter compensatie. Daar komt de voeding. Uiteraard op een paneeltje met aarding. Het moederbord aard ik ook nog, ik denk door stroken aluminiumfolie tussen de twee bodempanelen te maken en die met de grond/aarde te verbinden.Ik kan nu ook de zijpanelen monteren, maar dat doe ik morgen of na de vakantie wel. In ieder geval kan ik nu de hardware vastzetten en de basis in elkaar zetten. ![]() |
| | |
| | #75 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Ga je de voeding zo laten of komt er nog een beschermkapje overheen? Ik geloof niet dat een schok van een voeding dodelijk is (anders zat ik hier niet meer ) Maar echt veilig is het ook niet...
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc>console mod | GBCHEATER | Casemod Junkies | 11 | 8-03-2004 14:23 |
| Beste Console | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 20 | 9-01-2004 21:33 |
| The Phantom console | Phant0m | Area 1337 | 5 | 18-03-2003 16:34 |