Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 10-12-2007, 18:12   #46 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenotje
Ben benieuwd wat dit projectje straks zal wegen .
Veel.

Bedankt voor de tips verder!
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-12-2007, 19:40   #47 (permalink)

Standaard

Ik heb geen zijn om voor het helaas stervende CJ nog apart de pics te resizen en de kleurcodes toe te passen, dus hierbij stuur ik alle lezers door naar de update op bouweenpc.nl.

Klikkerdeklik!

Greetz, GC 'Maupert' Vos
Oud 28-12-2007, 18:27   #48 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Post die update nou gewoon maar hier ook, onkruid vergaat niet!
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-12-2007, 22:22   #49 (permalink)

Standaard

De zoveelste UPDATE...

Zoals beloofd de update van deze week. Ik ben helemaal klaar met de panelen die ik nodig had en ga alles gedurende de rest van de week monteren.

Het back-panel tegen de zijpanelen aan met ervoor het moederbord op de locatie waar deze geplaatst zal worden met vastgezette afstandsbusjes.

Nu is dan eindelijk te zien hoe ik het toetsenbord met het plexi vastzet.

De onderste twee stroken MDF komen vast te zitten in de case. Vervolgens kan ik het hele bovenpaneel vastmaken met bouten en moeren die ik in de stroken klink.

Sluit nog niet perfect aan, maar dat plamuur ik wel dicht.

De voorkant.

De achterkant.

Voor de handvaten heb ik 7cm dikke staven nodig. Ik moet nog naar een geschikte oplossing zoeken, maar ik denk dat ik PVC buis ga gebruiken.

Lekker veel ruimte om de hardware te kunnen bereiken.

Ik beloof niet dat er vrijdag weer een update is, maar in ieder geval heb ik tegen die tijd de case gemonteerd en kan ik de case afmaken met de behuizing en het scharnier voor het scherm.

Greetz, GC 'Maupert' Vos

EDIT: Ik vergat bijna dat ik de kabels ff wat beter gesleeved heb met veel te duur M3 krimpkous. Schrik niet. Ik had het gewoon nodig en kon het even niet op internet bestellen. Gordels om. 4,50 per meter!

Ik heb ook ff snel de sidepanel van mijn oude case gemod. Niet netjes, maar het moest ff snel gedaan worden in een half uurtje.

Oud 28-12-2007, 22:29   #50 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Ga jij is snel die te grote plaatjes resizen.
Oud 28-12-2007, 23:00   #51 (permalink)

Standaard

Ja willen jullie nou wel of niet die update? XD Ok, omdat CJ toch maar niet dood is zal ik het zo aanpassen.

EDIT: Casejunkies forevâh!
Oud 29-12-2007, 01:10   #52 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Alles voor CJ he. Hoe ga je trouwens die naden tussen het mdf dichten. Ga je nog gebruik maken van plamuur of hoop je dat tijdens het verven deze naden dicht gaan? Voor de rest ziet het er goed uit, valt me nu alleen pas op hoe ruim deze kast is met het moederbord erin. Voor LAN's enzo zal het toch best een grote kast worden.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-12-2007, 06:13   #53 (permalink)

Standaard

Over specifiek welke naden heb jij het nu? Die bij het plexi? Die kan ik namelijk idd gewoon dichtplamuren. Voor de rest zijn er weinig problematische spleten. Hij is trouwens idd wel groot en ook zwaar. Ik hoef daarentegen alleen maar dit ding mee te nemen, wat kabels en een muis, dus dat neemt al heel wat problemen weg. Ik denk ook dat ik aan de binnenkant een soort vak maak waarin je kabels en wie weet een muis kan opslaan, beschermd door wat isolatiespul of schuim.

Ik heb trouwens 75mm dik PVC-buis gehaald, maar had eigenlijk 70mm nodig. Is er een goede manier om het wellicht te schaven of iets dergelijks?
Oud 29-12-2007, 09:19   #54 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
Ik heb trouwens 75mm dik PVC-buis gehaald, maar had eigenlijk 70mm nodig. Is er een goede manier om het wellicht te schaven of iets dergelijks?
Bedoel je de gehele buis van 75mm naar 70mm krijgen? of alleen de randen zodat het in een bepaald gat past? Ik denk dat schuren de enige oplossing is, schaven zal misschien wel kunnen, maar is niet heel goed te controleren hoeveel je er nou afhaalt, helemaal met een ronde buis.
Is het trouwns een buis? of een staaf? Als het een buis is en je 2,5mm van de (al redelijk dunne) wand afhaalt houd je misschien niet zo veel meer over en verlies je erg veel stevigheid denk ik.

En je zegt een muis mee te moeten nemen, ga je toch afzien van het inbouwen van die trackball?
Oud 29-12-2007, 11:22   #55 (permalink)
Voordeelverpakking

Standaard

Gewoon op een draai bank de boel op maat draaien.
Oud 29-12-2007, 13:29   #56 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC_Vos
Bedoel je de gehele buis van 75mm naar 70mm krijgen? of alleen de randen zodat het in een bepaald gat past? Ik denk dat schuren de enige oplossing is, schaven zal misschien wel kunnen, maar is niet heel goed te controleren hoeveel je er nou afhaalt, helemaal met een ronde buis.
Is het trouwns een buis? of een staaf? Als het een buis is en je 2,5mm van de (al redelijk dunne) wand afhaalt houd je misschien niet zo veel meer over en verlies je erg veel stevigheid denk ik.

En je zegt een muis mee te moeten nemen, ga je toch afzien van het inbouwen van die trackball?
De gehele buis moet dunner. Bij nader inzien gaat dat toch niet lukken want de wanden zijn maar 3mm dik. Weet je toevallig een adres waar ik 70mm dik PVC buis kan halen, of wellicht 63mm? Ik heb al gezocht en het is goedkoop spul maar het verzenden kost veel.
Oud 29-12-2007, 13:42   #57 (permalink)
Voordeelverpakking

Standaard

Mss bij bouw plastics.
Oud 4-01-2008, 21:35   #58 (permalink)

Standaard

Groot probleem: Ik ben de helft van alle panelen vergeten in de trein. Ik ga nu proberen de spullen terug te vinden via gevonden voorwerpen. Ik ben bijna alle panelen kwijt uit de vorige update, inclusief een bodempaneel waar ik een paar dagen werk in heb gestoken en het plexi. Ik ben ook nog een fan kwijt. Door dit grapje ben ik terug bij waar ik drie weken geleden was tenzij ik het spul via de NS terug krijg. Ja. Ik heb nu een klotehumeur.
Oud 5-01-2008, 08:38   #59 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Aww dat baalt!

Ik hoop voor je dat je ze terug vind! Zonde om al dat werk verloren te laten gaan...
SupReme is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5-01-2008, 09:33   #60 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Misschien rare vraag, maar waarom zit je met casemod onderdelen in de trein?

Maar on topic, ja man das echt balen. Uren werk werk, das altijd een morele setback.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pc>console mod GBCHEATER Casemod Junkies 11 8-03-2004 14:23
Beste Console CerandoX.nl Hardware Junkies 20 9-01-2004 21:33
The Phantom console Phant0m Area 1337 5 18-03-2003 16:34

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.