| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2005
| nou, nadat dus mijn vorige hardware het loodje heeft gelegd, en er geen nieuwe hardware in die mod past, ga ik (weer) een nieuwe case maken. Hardware: CPU: AMD Athlon XP 2500+ Barton Core (thx to WildDownload) Memory: 512MB DDR PC3200 VGA: Leadtek Geforce 6800LE @ GT of Geforce FX5600 Motherboard: Asrock HD: Maxtor 160GB IDE (thx to WildDownload) Voeding: Q-Teq 400Watt Dual Fan Gold (als die nog leeft) Extra's: 2x10CM Revoltec Green CCFL, 1x8CM Revoltec Green Led fan, 1x12CM Coolermaster UV Green fan, White Plexiglas. Hieronder even een sketch van hoe het gaat worden: ![]() De delen die nu doorzichtig zijn in de bovenklep, die worden dichtgemaakt met plexiglas, wat geschuurd is en dus een melkglaseffect geeft. Hou jullie op de hoogte ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ga die eens héél snel verkleinen! Enneh, waar zijn je foto's? :P We willen zien wat je al gemod hebt! Aan je sketch zie ik btw nog niet veel meer dan een.. case met window. Wat zijn de verdere plannen?
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2005
| het gaat mij erom om een zo klein mogelijke kast te bouwen. die gaat bekleed worden met wit SKY(nepleer), en van binnen met CCFL's , Fans etc.. de windows worden mat wit, zodat als de case uitstaat je vrijwel geen windows ziet, maar als de kast aangaat je dus een witte case met groene neon hebt. enne foto''s komen nog hoor ![]() begin als het meezit morgen met modden, en dan komen ook gelijk foto's. en je moet foto's plaatsen om wildgroei te voorkomen etc, weet ik ook wel, maar ze komen echt wel. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] R2-d2 | Frenkie | Casemod Project Logs | 215 | 27-03-2008 13:34 |
| [CCIP] Demission | TEAMIKKE | Casemod Project Logs | 224 | 27-01-2008 21:51 |
| [CCIP] Aluminoid | Wava | Casemod Project Logs | 8 | 10-12-2007 14:05 |
| [CCIP] C&C tiberian sun temple of nod | cyclonite | Casemod Project Logs | 28 | 29-11-2007 12:16 |
| [CCIP] Fins! | ThrillFreak | Casemod Project Logs | 10 | 10-02-2007 16:10 |