| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2006
| Ik ben begonnen met me 2de case. ik ga nu beginnen aan een desktop kast van aopen. ik heb de kast van een vriend van me gehad die er niks meer mee deed. vroeger had ik er mijn server in zitten maar aan gezien mijn server nu van mijn ouders is geworden als word pc had ik een lege kast en aangezien ik zelf nu geen kast heb en ik geen saaie kast wil dagt ik laten we weer een keer beginnen met een mod. ik heb all een kleine sketcch up tekening maar die is niet geweldig. ![]() er komt nog een window boven op. vor de rest ben ik nog aan het denken wat hem nog mooi kan maken ik hou julie op de hoogten greetz riny |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Een Casemod in Progress-topic is in feite een verslag van al het werk wat jij verricht aan je casemod. Hiervoor geldt: begin pas met een worklog als je al enigszins op weg bent, en vertel kort wat je doet. Een topic met alleen (al dan niet geïllustreerde) plannen is dus niet de bedoeling en bedelen om suggesties of ideeen is al helemaal not done. Hou hier de volgende keer rekening mee. Maar succes met de mod, zal mij benieuwen wat je met een platte kast kan doen.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2006
| UPDATE 1 Dondedag 25 -10-2007 ik ben vandaag begonnen aan mijn window. Helaas ben ik het kabeltje van mijn acmera kwijt ben hem aan het zoeken maar zodra ik hem heb komt het resultaat op internet Sochtens begonnen rond een uurtje of half 12. helaas kwam ik niet verder dan aleen de rechte stukken met mijn doorslijp schijfjes..... dus moest ik naar de gama. eenmaal bij de gama aangekomen half uur gewacht voordat ze die kast openmaakte met die dremel schijfjes. eindelijk terug thuis even gegeten en toenn verder gegaan |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Hij is nieuw hier, beetje aardiger kan geen kwaad ![]() Bij een CiP is het de bedoeling dat je een beetje laat zien wat je nou ana het doen bent, en foto's zeggen meer dan duizend woorden. We verwachten dan ook wel dat er wat foto's in het topic zetten. Als je dit z.s.m. zou kunnen regelen zou het voorkomen dat je topic op slot word gegooid door een andere mod ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Zou je a.u.b. een beetje op je komma's en hoofdletters willen letten. Dat leest even wat prettiger, en het is een kleine moeite ![]() Denk je dat die fangrill genoeg lucht doorlaat? Het lijkt mij dat het wat weinig lucht doorlaat, wat mischien nadelig is voor de temps ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| de pic. is dood!! en als je nu eens een pen pak en blaas daar eens tegenaan en luister eens goed. misschien begrijp je het dan Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
Dus Het beste is dan om een goede doorlaat te krijgen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show us your desktop. | black magic | Area 1337 | 59 | 18-09-2004 21:04 |