| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Die naam in leds ziet er wel geinig uit Ik raad je alleen aan om krimpkous te gebruiken en niet alle weerstanden zo lang te laten. Maak alles zo kort mogelijk en zorg dat er geen metaal bloot ligt. Nu ga je gegarandeerd kortsluiting krijgen. Ik weet niet of je al van plan was om het opnieuw te solderen, maar ik zou het wel doen ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2007 Locatie: ruddervoorde
| @mr.stijntje: Ben er nog niet helemaal over uit maar in de bovenste case komn voorlopig alleen een lcd en schakelaars voor de CCFL's. Weet nog niet of mijn fancontroller daar ook in komt of niet. @brinkdinges: Ik heb alles nog geisoleerd met krimpkous maar daar heb ik geen foto van. nu zit allles mooi verpakt dus geen metaal meer bloot. greetz Geerolfski |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Dus als ik het goed begrijp komt er ALLEEN een lcd in je bovenste case? Dat lijkt me wel een beetje leeg. Verder ziet het er heel erg mooi uit nu al.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #19 (permalink) |
| @Wava: Er staat toch dat er en een lcd en schakelaars en een fancontroller inkomen. Wel veregeten te zeggen dat er ook Watercooling in komt vandaar de ruimte in de bovenste case, anders was het de moeite niet om er een window in te plaatsen greetz geerolfski |
| | |
| | #20 (permalink) |
| @mr.stijntje: Ben er nog niet helemaal over uit maar in de bovenste case komn voorlopig alleen een lcd en schakelaars voor de CCFL's. Weet nog niet of mijn fancontroller daar ook in komt of niet. Maar een lcd en een paar schakelaars zijn ook niet zoveel, maar ik zie dat er ook je waterkoeling in stopt. Wat ga je er in zetten als ik vragen mag?
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Hey iedereen, hier ben ik weer maar niet met een update. Ik kom om jullie mening vragen. Wat denken jullie er van: De bovenste en de onderste case staan in verbinding met elkaar via 8 buisjes. Nu zou ik in het midden nog een buis met een diameter van 6 cm steken voor de kabels. Wat denken jullie hier van zou ik dit doen of niet. greetz geerolfski |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Hey hier ben ik dan met UPDATE 3. Even vertellen wat er is gebeurd. Om te beginnen heb ik scharnieren bevestigt aan de bovenste case, zodat die volledig kan openklappen. ![]() ![]() ![]() Verder heb ik ook nog die vervelende inkepingen en putjes geplamuurd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan heb ik ook nog een nieuw front gemaakt maar hier heb ik jammer genoeg geen foto's van tijdens het werk. ![]() ![]() en ook heb ik nog de gaten gemaakt en het buisje bevestigd waar ik eerder van sprak. ![]() ![]() Zo dit was het weer voor deze keer. greetz Geerolfski |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ziet er wel leuk uit, maar heb je nou niet een exacte kopie van het front van brammie65? |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Ziet er ongeveer wel het zelfde uit. Maar is dat boeiend niks is nog helemaal origineel tegenwoordig. En hij moet natuurlijk nog afgewerkt worden en dan zal hij er wel anders uit zien dan die van brammie.
| | |
| | #27 (permalink) |
| @biokipje: Ik heb idd mijn inspiratie bij het front van brammie65 gehaald, maar als je goed kijkt zie je enkele verschillen. Zoals: het aantal klinknagels, bij mij zit vanonder ook een profiel, de dikte van de profielen, de dikte van de plaat,... greetz geerolfski en "mijn excuses" aan brammie65 |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 september 2007
| bedoelde het soldeer werk ![]() draad netter en korter... en de pootjes van de weerstanden kleinder. btw... waarom niet aantal ledjesi n serie zetten ? scheeld hoop gepiel. die ledjes zijn 1,5 volt of zo ?? nah.. doe je 9 ledjes in serie.. hoppa scheelt hoop weerstandjes ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Black CubeČ & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| Sunbeam Evil Eye | TreboR | Frontpage Discussie Forum | 14 | 12-01-2005 21:40 |
| CoolDrives in black | defecto | Frontpage Discussie Forum | 3 | 6-12-2004 14:36 |
| [CiP] Black Box | squid | Casemod Junkies | 41 | 12-12-2003 12:46 |
| Evil Car converter from hell (HELP!!) | Freakazoid | Elektronica Junkies | 5 | 12-07-2003 07:16 |