| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik kreeg al koude rillingen toen ik die blauwe fillport zag op de zilveren mesh, maar toen zag ik de volgende foto :P Ziet er goed uit @DeKemp: Goulashkroketje ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2006 Locatie: Hardenberg
| Ziet er erg strak uit ![]()
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb het frontpaneel gelakt, en het mesh blauw gespoten (daar is je antwoord DeKemp). ![]() Ik ben bezig met het CPU waterblok. Ik wilde een Scaro UV blue waterblok gebruiken (lijkt op een Alphacool NexXxoS XP Bold maar dan met UV blauw plexi). De originele cover was voor Socket A / Socket 939, maar die was te groot voor mijn Socket A moederbord (IO poorten zaten in de weg), dus heb ik een nieuwe cover moeten maken. Ik wilde gebruik maken van UV blue plexi, maar ik had alleen 5mm dik plexi liggen en dat was te dun. Daarom heb ik gebruik moeten maken van normaal 8mm plexi. Eerst aftekenen... ![]() En klaar... sorry voor het gebrek aan actiefoto's. ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Dat front ziet er zeker strak uit zo. Vind de kleuren ook zeer goed bij elkaar passen want denk dat alleen dat geel niet mooi had gestaan. Deze combi maakt er een strak geheel van. Ben benieuwd naar het vervolg. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| De mod is bijna klaar. Ik moet alleen nog wat kleine dingen doen zoals de bedrading, het vastlijmen van het mesh aan het frontpaneel en het spuiten van een aantal onderdelen zoals het mesh van het raam en de hdd kooien. Het project moet 23 november helemaal klaar zijn. Vandaag heb ik een photoshoot gedaan. Al deze foto's zijn klikbaar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Wat voor verf/lak gebruik je eigenlijk? is dat auto kwaliteit? of gewoon huis tuin en keuken gamma spuitbussen? Verder ben ik het met Biokipje eens, Simpel en vooral strak, en een echt koradhil mod ![]() Ik vind trouwens dat zilver van die HDD kooi er wel cool uitzien, zou het niet spuiten, maar das een persoonlijke mening natuurlijk ![]() Het lijkt trouwens dat het zijpaneel en de frontpanel geel een iets andere geel lijkt te zijn dan het frame zelf. Komt dat doordat er een andere ondergrondkleur opzit? Of is dat afhankelijk van het ondergrond materiaal? En wat voor Fluoriscentie buis heb je daar inzitten? ziet er vrij fors uit voor een standaard CCFL. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Ik gebruik Motip (zie een eerdere post) Ik heb twee verschillende tinten geel gebruikt, dus het klopt dat je verschil ziet. Alles heb ik vooraf met grijze grondverf gespoten. Er zit een liquid neon bus in, het is vrijwel onmogelijk om dat te fotograferen. In het echt is het veel minder overheersend, en er zit natuurlijk zo'n plasma effect in. |
| | |