| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Jaja, 4700 hersens kunnen meer bedenken dan 1 :P Of op hoeveel leden zitten we ondertussen????
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| Citaat:
edit: Dit omdat stilstaande lucht isoleert.
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er zal hier weinig sprake zijn van stilstaande lucht denk ik eigenlijk. Allereerst zal de lucht opwarmen en automatisch gaan stijgen waardoor deze vervangen wordt door koelere lucht, dat is het principe achter natuurlijke ventilatie. Ten tweede zitten er zoveel gaatjes en hoekjes daar dat je er voldoende wervels etc in staan die de lucht wel in beweging gaan houden als er tenminste fans in de kast zitten die de algemene stroming in beweging houden. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
of begrijp ik nu iets niet helemaal goed? ![]()
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Hoezo maakt het uit of er een buis om heen zit, een watercooling slang kan uit zicht zelf toch niet koelen.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Ik vroeg mij ergens ook wel af wat het nut van een slang in het algemeen was. Een idee is mischien om de buitenste buis te perforeren bij de harde schijf, om dan lucht langs de buis met water te laten stromen die bij de harde schijf naar buiten komt. ![]()
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| En hoe wil je dan lucht in die buitenste slang krijgen?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #41 (permalink) |
| tja, dat moet toch wel lukken met een fan die lucht de buitenste buis inblaast?
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Oke, nu genoeg gediscuteert over wat er gaat gebeuren met die slang / buis. Wacht eerst maar wat de modder zegt.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Tikkietegek snapt geloof ik gewoon niet wat de bedoeling was. De slangen lopen sowieso al door de kast, om van en naar de koelblokjes te gaan. Het ideetje van de plexi buis was alleen maar om de kromming van de slang weg te krijgen, dat heeft niks met de koeling te maken! Als de afmetingen van de buizen meezitten, zit de slang strak tegen het plexi aan en zit er geen lucht tussen. Dat zou het mooiste zijn.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |