| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2007 Locatie: Limburg, België
| Heyhey ! De verlichting van het logo is nu voor de 2de keer gedaan, en het werkt nu zoals het moet ![]() Maar nu even iets anders. Ik heb de binnenkant nog verder uitgewerkt en deze keer geen hout. Een stukje metaal: ![]() Waar dan ? hierzo: ![]() ![]() ![]() Aangezien ik nog niet veel met metaal heb gewerkt, is het ook niet goed gelukt van de eerste keer. Dit stukje wordt daarom nog een keer gedaan… maar dan beter ![]() Ook de voeding wordt zo opgemaakt: ![]() ![]() Ver van de lijn gezaagd dus dat wordt vijlen ! ![]() ![]() Beter zo: ![]() De kanten geplooid. Dit heb ik gedaan met de hamer aangezien mijn vingertoppen dat niet kunnen plooien ![]() ![]() ![]() Het gaatje voor de kabels van de voeding groter gemaakt: ![]() En dat ziet er dan zo uit: ![]() Ik ben niet echt tevreden met de fanguard, of hoe het ook noemt ![]() Deze heb ik er dus vanaf gedraaid en een nieuwe is in de plaats gekomen, ![]() Ook de stikker op de Fan vervangen door een traanplaatstikker die ik toevallig nog had gevonden. Nadat alles af was, kwam ik tot de conclusie dat de voeding dus half uit de case hangt daarom heb ik het geheel fijn doormidden gezaagd. (en een eerste verflaag erop gezet)![]() Tweede basisverflaag: ![]() Nu iets heel anders: De basis waar het hele “santeboetiek” opstaat krijgt ook opmaak ![]() In de game zie je veel zand enzo, maar ik ben ook tegels tegengekomen, en dat vond ik wel passen ![]() ![]() ![]() Dit leek me te “mooi” omdat ze allemaal perfect gelegd zijn… Daarom maak ik ze kapot, of toch een deel: ![]() ![]() En nadien nog wat kleuren gezocht … maar ik heb de perfecte kleur nog niet gevonden ![]() ![]() ![]() En de reden van het oranje: ![]() Ziezo Dat was het weer, in de volgende update zal ik proberen om iets nieuws te introduceren ![]() Kleine hint: ![]() Maar tot dan …. Keep on MoDD!nG ![]() |
| | |
| | #65 (permalink) |
| merci ![]() Ik post op vele forums BeP en BitTech heb ik de vorige keer overgeslaan. Normaal post ik daar vandaag ook alles ![]() Ik probeer voor elke site andere opmerkingen te geven. Maar ze geven wel allemaal hetzelfde weer ivm foto's en wat ik gedaan heb. Wat ik er tussen de foto's in schrijf kan dus verschillen ![]() Laatst gewijzigd door Tomcatt : 27-07-2008 om 10:52. |
| | |
| | #69 (permalink) |
| LCD schermpje is het niet ![]() Wat het wel is ga ik nu nog niet zeggen, maar ik ben er wel aan bezig. Verder heb ik weinig tijd aangezien ik ook nog een heus huis in elkaar moet zetten uit hout voor de plaatselijke jeugdbeweging ier Dat moeten ze afhebben voor het kamp en dus doe ik daar al het meet en zaagwerk ![]() De hele constructie weegt al redelijk veel, maar hoe vaak gebeurd het dat ik mijn computer verlpaats ... nooit ![]() |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juli 2008 Locatie: België
| LCD schermpje zou wel goed kunnen passen. Toch is het een vet project. Benieuwd op eindresultaat.
__________________ Gigabyte EP45-DS3, Core2Duo E4500 M0 @ 2,99Ghz, 2Gb Crucial Ballistix, e-GeForce 8800 GTS 640Mb, Tacens Radix 410W. [CIP] Intel Casemod & Intel Casemod Site |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Hallo iedereen Het is al even geleden en dat weet ik zelf ook :-\ Reden hiervoor is vakantiewerk, ander werk, school en stage en al de rest ![]() Maar intussen heb ik toch nog iets kunnen doen. Update Time ! ![]() Eerst en vooral al wat verder gedaan met plamuren en afplakken ![]() Eerste basislaag, de case zal heus niet wit blijven ![]() ![]() Met dit alu panel zal ik de binnenkant afwerken. ![]() Hier zie je wat ik bedoel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nu hetgeen waar ik in de vorige update geëindigd was ![]() Dankzij een persoon bij killzone heb ik wat meer beelden en info gekregen dus nu lukt het al wat beter. ![]() Heb je al een idee ? ![]() Het wordt dus een hoofdje uit klei … Ik heb alvast afmetingen genomen ![]() Vervolgens aan de ogen begonnen: ![]() Hier liggen ze langs een M4 boutje van 16mm lang. ![]() De ogen zullen belicht worden, dus moet er een “oogkast” rond waarin de LEDs zullen zitten. ![]() ![]() Een gaatje erin, de LEDs er in, maar geen goed resultaat … ![]() Andere LED proberen, en dat lukt al beter ![]() ![]() Daarna ben ik aan de helm begonnen. ![]() Die in 2 gedaan, anders zou het niet passen in de case. ![]() En ook de kleppen die opzij zullen komen ![]() Die heb ik meer uitgewerkt. ![]() ![]() Ook ben ik al gekomen aan de basis van het hoofd, hierop zullen de ogen rusten en het geheel rusten… denk er aan dat dit niet het uiteindelijke resultaat is, verre van zelfs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je ziet heb ik de ogen nog wat meer uitgefreesd zodat de pupillen niet meer opvallen. Zo dat was de intro al… Ik heb nog verder gewerkt aan de binnenkant van de pc maar daar heb ik nog geen foto’s van. Greetings Tomcatt |
| | |