| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| wat vinden jullie: ik maak er ook nog een voltmeter op, maar waarover zal ik de voltage meten? zal ik de HDD led meten of een ander. ik weet niet of de Vmeter dat overslaan fijn vind telkens, of ik moet er een condensator tussen zetten, om de puls spanning af te vlakken. dus zal ik de voltage over de HDD led meten of een willekeurig ander meer constantere spanning |
| | |
| | #78 (permalink) |
| updateje, omdat ik moet wachten tot de behangplaksel klaar is. begonnen met de ster: ![]() ik smeer behangplaksel op de ster en die vouw ik dan om, zodat ik kan spuiten zonder dat de verf onder het papier komt ![]() ook even wat draaden gebonden ![]() ![]() daar moet nog het een en ander gebeuren, het is de schakelaar van auto / manual speed control ![]() |
| | |
| | #79 (permalink) |
| hij gaat gewoon met de punt omhoog, en ik heb hem al gespoten alleen is het wel wat minder dan ik had gehoopt, het papier fromelde een beetje en daardoor is het op sommige plekken er onder geneveld. maar daar doe ik gewoon roest op ![]() *ff snel foto maken* je moet je hooft even een kwart slag draaien ![]() ![]() |
| | |
| | #81 (permalink) |
| vandaag even de omlijsting voor de fans gemaakt. ook geslepen rvs, het zelfde als het paneel met alle knopjes ![]() de verf was droog dus testen maar ![]() ![]() ![]() totaal: ![]() ![]() de verder painting, de kogelgaten worden nog duidelijker gemaakt door roest. het is al 63 jaar geleden dat ze er ingeschoten zijn .de lelijke plekken van de ster worden bedekt met wat roest, niet alle maar een aantal plekken. ook op een aantal hoekpunten komt roest door het gebruik. het houten frame wordt legergroen, het rooster ook, de voorkant wordt/ blijft diagonaal geslepen RVS. of de omlijsting rvs blijft, of ook groen weet ik nog niet. |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 mei 2008
| ik denk dat ik dit de mooiste WO2 mod vind die ik heb gezien, ik denk dat ik die amerikaanse ster ook in mijn pc ga verwerken, ik ga er van het weekend eentje ophalen bij de milieustraat om mee te klooien o ja, is je hobby ook modelbouw toevallig? en waar heb je die verf gekocht? |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| heej vriend, leuk dat je dat ook vind maar dan hoef je een dood topic niet voor te kicken even het regelement door lezen aangezien je vrij nieuw bent
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #87 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Citaat:
Citaat:
@ herrtim1992: Over de ster zou je G-Force een PM kunnen sturen ![]() | ||
| | |
| | #88 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| Citaat:
Citaat:
en trouwens? wie heeft de term laat ouwe koeien met rust bedacht ik vind hem wel hilarisch
__________________ Everything in the world has its origin. | ||
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Om dan ook maar even een quotje uit de policy te halen (de inhoud zegt genoeg lijkt me) Citaat:
| |
| | |
|
| « [CIP] Amp
|
[CIP] Reventón » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod :) | ikbenjoost | Area 1337 | 3 | 10-09-2005 20:12 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |
| AMD casemod | Burning Tyre | Casemod Junkies | 25 | 2-09-2003 16:46 |