| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Grappig; ik zat toevallig door mijn oude CM foto's te kijken en op mijn allereerste CM had ik ook kogelgaten. ![]() maarruh, maak er wat moois van he? moet lukken...
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Hehe, goed om te zien dat jij ook bij het begin begonnen bent Frenkie ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| vandaag even wat gaten geboord PS ledjes zijn nep ![]() ((moet nog huodertjes halen)) ![]() ik mag er wel een handlijding bij maken (komen mss nog wel textjes bij)![]() resultaat ![]() ik had op een gegevenmoment problemen met mijn tweede beeldscherm, ik denk toch dat het aan het beelscherm lag, nu is hij heeel erg onscherp en lijntjes en zwaar vertieft. gelukkig kan ik nog een ander beeldscherm krijgen van me tante ![]() verder gaat het alles nog een beetje langzaam, maar ik hoop hem snel af te maken om volledig al me vrijetijd (die ik niet heb) te richten op de puchcrosser. paar foto's ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #66 (permalink) |
| ik heb nog even tijd gevonden om een kleinbeetje te doen. maar veel kan ik nog niet doen. eerst moet ik een gat zagen in het rvs, dat moet ik even op me werk doen. ik moet nog de ster spuiten, maar moet eerst nog wat verf hebben, ik kan mss van de week nog beginnen met het aanleggen van alle kabels de Licht of the Rings er op gekit met silecone kit ook meer het roostertje er op gekit ![]() [img]http://img114.imageshack.us/img114/7641/dsc08193pe1.jpg [/img] ![]() ![]() |
| | |
| | #69 (permalink) |
| UPDATE 20-2-2008 vandaag even gesoldeert, en getest ![]() zonder licht en flits aan ![]() zonder licht en flits uit ![]() met licht en flits uit ![]() met licht en flits uit en leds uit ![]() nog een foto ![]() ik ga ook nog de airintake verlichten met 6 leds zo wordt het: zonder flits ![]() op nachtmodus ![]() ook op N.M. alleen wel bewogen ![]() de leds hebben trouwens allemaal 2V de kogelgaten leds zijn 6 in serie en dan drie daarvan parallel op 12v het resultaat vind ik erg goed. eerst wilde ik er nog blingbling achterplaken maar dat hoeft helemaal niet. reacties?? |
| | |
| | #71 (permalink) |
| ja bedankt, ik vind het ook nog aardig goed gaan voor me eerste case ![]() de draden wirwar, ik moet nog wat weerstanden halen en nog alles aansluiten, ook de Voltmeter en outputgeluid moeten nog worden gemaakt. maar dat kan ook als de knoppen al zijn aangesloten. als alles is aangesloten moet ik de draden nog binden. ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #72 (permalink) |
| aaaaaaaaaaa, druk je op vorige ipv verzenden|: dan nog maar een keer het verhaal, de meeste draden blijven achter het paneel. dan komt doordat de fanbus boven me HD komt, en daar de meeste draden naar toe gaan. alleen een aantal draden lopen door de case, maar die kan ik wel ergens achter doen zodat je ze niet zie. en dedraden ga ik samen binden met een touwtje. maar hier wat is vandaag weer heb gedaan. nog meer draadjes om het makkelijk te maken![]() de fanbus ![]() de eerste test, alles doet het voor zover ik kan testen. moet eerst nog een paar weerstanden hebben. ![]() alle standen: uit, aan en fan langzaam aan en fan snel ![]() |
| | |
|
| « [CIP] Amp
|
[CiP] Яed Tunnel » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod :) | ikbenjoost | Area 1337 | 3 | 10-09-2005 20:12 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |
| AMD casemod | Burning Tyre | Casemod Junkies | 25 | 2-09-2003 16:46 |