| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
Maar ik ben erg benieuwd naar het resultaat ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| post een een pic van je quater-pipe (A) ben benieuwd :P verder ziet die mod er goed uit, ik heb ook al lang plannen om mijn case te gaan modden maar komt er nie van, heb nu PWW en weet niet precies wat ik wil.. dus dat ga ik eerst beter uitzoeken ![]() |
| | |
| | #50 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 23 september 2007
| om de 3e casefan even aantesluiten voor ik de voorkant van de case ga maken heb ik even een mooi dingtje bedacht. aan mijn voeding heb ik een molex aansluiting speciaal voor casefans (temp geregeld). nu heb ik via twee spijkers twee molexen aan elkaar gedaan. en aan de draden twee nietjes en die aan de 3pins connectof van de fan. en het werkt perfect. het is wel tijdelijk ![]() hier zie je wel op de foto dat de rechtse langzamer draait. de linker staat op 12v via het MoederBord en de rechter via de voeding ![]() even oeffenen met de camera om goede foto's te maken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
PWW is toch profielwerkweek, ik moet ook nog doen voor januari Citaat:
ik denk dat ze de andere niet meer hadden. ik ben er alleen alwel achter dat ik de male 3pinsconn. verkeert het gedaan maar dat komt wel goed. de + / - / speed zitten verkeerdt (t/d weet ik veel )Citaat:
misschien komt er wel een nummer op de voorkant (van die munutiekist nrs) ,maar ik weet het niet goed. wel ga ik proberen om een handgranaat te maken. maar dan moet ik even kijken met het draaien of dat wil. me pa had een jaar geleden ofzo een draaibank 'gemaakt' met de boormachine. even vragen hoe hij het gedaan had. granaat: http://images.google.nl/images?svnum...renade&spell=1 | |||
| | |
| | #52 (permalink) |
| update de cclf geverft zodat hij nu wel rood licht uitstraalt ![]() ![]() een extra DVI-AVG adapter levert dit op.. (en een vol bureau :P ) ![]() nu even een aantal kabels opruimen eerst hingen ze gewoon los in de overige bays, maar dat is niet echt handig. dus even iets bedacht. kies een CD/DVD speler uit. doema, diema ![]() haal hem helemaal uit elkaar ![]() doe de behuizing weer inelkaar zonder front. ( het is handig als je alle ophangpunten van je binnenwerk vlak maak. het makkelijkste is om hem gewoon plat te slaan met een hamer) de behuizing kun je het beste achterste-voren er in doen. dan het je achter de meeste ruimte om de kabels door te doen. en voor een sleuf open voor eventuele kabels die naar je front toe moeten. plaats de behuizing weer in de kast, prop tijdens het plaatsen ook nog de kabels er in. nu nog de schroefjes. case dicht en klaar. ![]() ![]() het resultaat voor: ![]() na: ![]() ik vind het zo wel beter, nu blijven de kilometers kabel uit het zicht. ze zitten pricies achter het frame waar ook de voeing in ligt. meningen (ben ik de eerste einstijn die dit heeft bedacht? :P ) |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik denk dat je inderdaad de eerste Einstijn bent, want zover ik weet spel je dat 2x met een korte ei :P (Einstein dus :P )
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| (((((( Citaat:
eerst out wordt auto een nu einstijn ik heb miss ook dislectie, loop altijd met die dinge te klote nu weer ontopik (met een C :P) )))))) | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| aangezien CJforum blijft bestaan hier nog 2 updates update ven de week van MDF ringengemaakt, deze zijn ervoor om de kogelgaten van licht te voorzien ![]() ![]() ![]() gaten boren, leds erin, solderen en testen maar. ik weet niet of het werkt, maar je moet het toch eens geprobeert hebben. ![]() ![]() ![]() ![]() update 29-12-07 front-frame gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nu nog vaan RVS of ALU een voorkant maken. en alle knoppen en leds bekabelen |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die ringen met LED's zijn leuk bedacht, ben benieuwd of het een mooi resultaat geeft ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #57 (permalink) |
| update 23-1-2008 ik ben met de voorkant verder gegaan. geslepen rvs 1mm plaat freebee ![]() even voor de DVD-wr een gat gemaakt maar eerst geprobeert met de figuurzaag, resultaat was 2 botte zaagjes en 4 mm verder gezaagt|: toen maar met de slijptol. lukte aardig nog even verder gevijlt en paste bijna zo nog even verde en gaten voor knoppen aftekenen. vertikaal geslepen rvs, plasticfolie zit er nog op tegen beschadegingen ![]() onderste plaat moet nog wel bewerktworden :x ![]() ![]() srry voor de foto's op z'n kant Laatst gewijzigd door G-force : 23-01-2008 om 19:22. |
| | |
| | #58 (permalink) |
| vandaag weer bezig met front nu heb ik jullie mening nodig!!! welke indeeling is het mooiste?(als de plaats van de led moet je gewoon het rode zien) nr 1: ![]() nr2: ![]() nr3: ![]() nr4: ![]() hier even de uitleg van alle knoppen ![]() nog een stapeltje gaas gevonden in de schuur. wilde ik eerst gebruiken voor als luchtfilter-schuim-omhooghoud-gaasje( ) maar ik had toch zat dus gebruik ik er een stukje van voor me case.![]() ![]() graag iedereen stemmen!! |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Ik zou voor optie 2 gaan, alleen dan met een kleine aanpassing. Zelf zou ik namelijk de ledjes van de on/off en reset knop boven deze knoppen plaatsen en dan het geheel in lijn met de fan controls die eronder zitten. Hierdoor ziet het geheel er net wat strakker uit naar mijn idee. Hoewel ik het front toch nog steeds best vol vind zitten, maar dat kan ook komen doordat alles er nu nog los op ligt. |
| | |
|
| « [CIP] Amp
|
[CiP] Яed Tunnel » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod :) | ikbenjoost | Area 1337 | 3 | 10-09-2005 20:12 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |
| AMD casemod | Burning Tyre | Casemod Junkies | 25 | 2-09-2003 16:46 |