| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
maar dit wilde ik niet gaan gebruiken. ik wil eigenlijk met kleuren mengen wat proberen | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
beetje verf erop en het meeste eraf tamponeren op een stuk papier (dus gewoon alsof je met een pen allemaal stippen zet) is de kwast bijna droog dan op je object wat je wilt bewerken gaan tamponeren. komt er niks meer van je kwast dan pak je wat verf vanaf het papier en met wederom een droge kwast doorgaan. Dit gebruikte ik vroeger veel toen ik nog modelvliegtuigjes beschilderde en airbrushte voor de gevechtsschade etc.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| ik ga ook proberen om een WO2 headset te halen en die aan de pc te doen. en inkopen doen voor de fanbus is ook niet goedkoop . ik dacht iets van 10 eurio hoogstens. (zonder leds en tuimelschakelaren) en was het 15 euro (hopelijk hebben ze morgen nog wat MDF resten bij de gamma ) |
| | |
| | #26 (permalink) |
| vandaag even spullen gehaalt. acryl glas ![]() m3 boutjes +moertjes de eerst componenter voor de 3weg fanbus ![]() het zij paneel heb ik nog even bewerkt met de vijl mu nog het acryl monteren en natuurlijk de houder maken voor de kogels. ik had dit systeem bedacht en dan komt er ook nog een ccfl (rood) langs. hopelijk ziet dat er mooi uit. ![]() edit: aan het begin van de week nog led's expirimenteerplaat schakelaars voltmeter en headset bestellen (bij de gamma gezien temperatuurmeter voor in auto voor maar 6 euro, ik weet alleen het berijk niet. zal wel weer niet goed zijn ) |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Leuke mod ! even nog terugkomen op de kogelgaten, kheb ooit eens écht op een PC geschoten, en dat ziet er zo uit... ![]() Kheb de hele shooting op mijn website staan, rechts op hoofdpagina onder BAD PC.
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Citaat:
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| @frenkie lagge, die pc doet het vast niet meer zouw ik ook wel een keer willen doen. alleen ik denk niet dat ik er door heen kom met de buks :P @mr stijntje oja de case temperatuur kan ik daar mee wel meten, als die boven de 70C komt is dat niet best. ik zal nog wel even gaan kijken |
| | |
|
| « [CIP] Amp
|
[CIP] Reventón » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod :) | ikbenjoost | Area 1337 | 3 | 10-09-2005 20:12 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |
| AMD casemod | Burning Tyre | Casemod Junkies | 25 | 2-09-2003 16:46 |