| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2007
| Ben ik weer. heeft even geduurt, is een hoop werk om alle voeding kabels te verlengen... pc draait nu in de nieuwe kast (me huidige pc) ziet er allemaal goed uit, nog een paar kleine dingetjes te doen. wat heb ik gedaan afgelopen dagen? - alle voeding kabels verlengt, - alle kabels voorzien van een nieuwe mesh, - me huidige pc in me nieuwe kast geplaatst, - alle ventielatore geplaatst - het maken van start/stop/reset met de afstand bediening. - proef draaien. nu een probleem. heb paar foto's kunnen maken, toen was de camera leeg, en de accu lader ligt in het zuiden van het land ![]() de foto's zijn errug donker. maar beter iets dan niks. komen ze. ![]() ![]() ![]() betere foto's volgen nog GSUS |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Nog even je kabels opruimen en hij is nog mooier ![]() Hoe heb je trouwens dit puntje - het maken van start/stop/reset met de afstand bediening. gedaan? met die remote dinges van samenkopen?
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Citaat:
kabels word nog beter, maar dat doe ik pas als ik me nieuwe hardware binnen heb, dan kun je pas goed gaan opruimen met de kabels GSUS | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Hoe moet je voedingskabel verlengen? Vooral de ATX kabel gaat mij het om. Met mijn mod hem ik hem namelijk ook te kort.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Eerst alle kabels labelen zodat je ze makkelijk terug kunt vinden, en daarna gewoon alles doorknippen en er een nieuw stuk tussen zetten. Na het solderen van elk draadje het geheel isoleren met krimpkous. Waarschijnlijk maak ik voor mijn case gewoon een verlengkabel, maar die kun je ook standaard kopen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb dit om zeker te weten geen aansluit fouten te maken, draad voor draad verlengd. wat je dan doet, als je gaat sleve, knip je alvast de lengte af. als je dan 1 draad pakt knip je die doormidden en doe je hier alvast de sleve omheen met twee krimpkousjes. vervolgens soldeer je te verlengen stuk tussen de draden. dan heb je dus 1 draad waarbij de sleven en beide krimpkouzen omheen zitten.. de volgende draad doe je op de zelfde manier, draad door de sleve en dan solderen. zo geholpen?? GSUS | |
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Citaat:
is op de foto niet goed te zien, volgen betere zodra me camera weer werkt GSUS | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Thanx Alleen nog om te voorkomen dat ik mijn eigen hardware ga kapotmaken. Moet je om een voeding aan te slingeren zonder PC erachter altijd een draadje verbonden hebben tussen groen en zwart, of moet dat ongeveer een seconde ofzo?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Groen en zwart moet verbonden blijven, anders stopt ie ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |