| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 augustus 2007
| Citaat:
ik ben een zwaar game pc aan het samen stellen. moederbord van Gforce met 780i chipset met triple SLI. minimaal 4GIG intern geheugen Processor ben ik nog niet helemaal uit, zal denk ik een quad core van intel worden. De video kaarten, ik zit even de bench af te wachten van de 9800X2 en de 9800GTX. Van de 9800X2 wil ik meteen SLI in plaaten (quad core), en van de GTX meteen triple SLI, even afwachten wat er komen gaat, en wat de bench zijn van beide kaarten. ik ben dus meer aan het wachten op de video kaarten, de rest zal ik er op af stemmen. momenteel heb ik twee x1900XTX draaien met een processor van 4200+ AMD. toender tijd het zwaarste wat er te krijgen was. Citaat:
daarbij komt dat RVS duurzamer is. Gewicht vind ik niet zo belangrijk. Ik ben met de case begonnen omdat ik ruimte gebrek heb in met huidige kast. (antec p180) duidelijk zo? GSUS | ||
| | |
| | #50 (permalink) |
| Heej mensen. Na een weekeindje spuiten (autolak) is me pc case klaar zo goed als klaar!!! wat nog rest, zijn afwerk puntje, de hardware bestellen en inbouwen. foto's Allereerst moest natuurlijk de hele kast grondig geschuurd worden. Dit ging aardig snel met korrel 220. ![]() De hele kast verplaatst naar de spuitkabine. alle panelen zijn opgehangen. (helaas zijn aantal foto;s goed mislukt) ![]() De kleur die de case heeft gekregen is een zilver lak soort met meerdere metallics erdoor heen. Op de volgende foto is de metallic aardig goed te zien. ![]() Uiteraard is de gehele binnen kant ook meegenomen. ook is de moederbord tray in kleur. ![]() Alvast aantal fans ingebouwd. van Coolermaster 120mm ![]() Achterzijder ![]() Nu even een aantal foto's van afstand, dan is er een totaal plaatje te zien.. ![]() zijpaneel met lexaan erin. ![]() nu zie he goed spiegelen, dus er zit er echt in ![]() ![]() hier laat ik het er even bij, meer en betere foto's volgen nog. Nu maar snel bezig met de voeding kabels GSUS |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Citaat:
me huidige kast werd te klein, antec p180. dus meteen maar groot genoeg maken he.. En bepaalde eisen, voeding met helemaal gescheiden geplaatst worden, i.v.m temperaturen. en de video kaarten zijn tegenwoordig ook niet bepaald klein he. 2 keer de 9800GX2 GSUS | |
| | |
| | #57 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Citaat:
Whooow, dat wist ik niet.Complimenten voor die uberstrakke paint job. ![]() ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |