| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2007
| Update 1.2.. En ik ben weer bezig geweest met me MOD. het schiet nu eindelijk wat op, er is wat zicht wat er nog moet gebeuren Aller eerst maar de platen vast gelast voor de dvd spelers. let niet die er nu in hangen, deze zijn puur voor de maat. ![]() nog eens, maar dan van een afstandje, ![]() De voorzijde was aan de beurd. ik maak aan de voorzijde twee platen RVS met daar tussen een plaat lexaan van 6mm, in deze lexaan plaat komen leds rond om. ![]() De zijpaneel. op de foto is het niet te zien, maar er zit echt lexaan tussen de buiten plaat en binnen plaat. lexaan van 4mm buitenzijde: ![]() binnenzijde: ![]() Een totaal plaatje met zijpaneelen erop gezet. ![]() een plaatje waarbij we naar binnen kijke richting de dvd spelers. ![]() een foto van achteren. als je goed kijkt zie je dat de achterste zijpaneel nog niet 1005 aansluit, hier moet nog wat geperst worden in het frame. ![]() de eerste onderdelen zijn besteld. een voeding van 850W van coolermaster. helaas moet hier meteen de kniptang in om alle kabels te verlengen. dus meteen maar kabel sleves besteld. deze worden blauw, volgende week maandag ga ik weer verder.. G.S.U.S |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Update 1.3 Even een tussen update. ik heb het er al eerder over gehad, dat de voorijzde opgebouwd wordt met twee platen RVS met daartussen lexaan. dit is wat er dan ontstaat. ![]() 24 leds gesoldeerd aan de binnenzijde van de lexaan. G.S.U.S |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Ik heb een lexaan plaat van ongeveer 70cm hoog, ik heb onderling een tussen stand gehouden van 6cm. 6cm kun je uitmeten. aan de binnen zijde heb ik gaatjes geboord en daar druk je je leds in... dan is het nog een kwestie van solderen. GSUS. zo duidelijk? zo niet, maak ik wel eeen close up foto |
| | |
| | #42 (permalink) |
| UPDATE 1.4 De kast is nu helemaal in elkaar gelast. nu komt het op het afwerken aan. schuren schuren en nog eens schuren. eerst even de foto's (foto's) zijn niet zo heel erg duidelijk, de flits weerkaatst te veel op de kast.) Een foto van de voorzijde. met twee van de drie ventilators erin om een beetje een beeld te geven. De nieuwe ventielators zijn nog onder weg.. ![]() De volgede foto is de "ophanging" van de dvd spelers en harddisks te zien. uiteraard van RVS. de hd's hangen voor een ventilator, dus goede koeling. ![]() niet echt heel duidelijk. dit is de ruimte voor de voeding. er was nog zoveel ruimte over dat ik besloten heb om hier ook maar voor te bereiden om HD's te plaatsen, ook deze hangen voor een ventilator. ![]() Op deze foto is de scheidings plaat tussen de voeiding en de rest van de pc.. te zien, zoals je ziet is die plaat helemaal dicht. de bekabeling gaat via de voeding ruimte achter de moederbord langs. zodra de voeding er is, wordt het wel duidelijk, ![]() de achterwand is op de volgede foto te zien. de gaten is bedoeld voor de koeling voor de achterzijde van de moederbord. ![]() Even een totaal plaatje. van de linkerzij aanzicht. plaaten heb ik al grof voorbewerkt. ![]() Dilemma. ik wou eerst gaan polijsten. probleem, ik heb een stukje proef gemaakt. de krasjes in het materiaal is niet volledig weg te poesten, en ten tweede vind ik het toch een te glimmend geheel worden. ik ben momenteel met schuurpapier in de weer, om alles in 1 dezelfde richting te schuren. krijg je als het ware allemaal streepjes. snel weer een update.. GSUS |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Netjes! Wat zijn de maten?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |