| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 augustus 2007
| nu heb ik al meteen een vraag. de uitsparing van de voeding aan de achterzijde, is dit een vaste maat? Ik bedoel alle voedingen hebben dezelfde "ophanging" ik moet er dadelijk een 1000W voeding in plaatsen, aangezien ik deze nog niet gekocht heb weet ik de afmetingen nog niet. G.S.U.S |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| 99 van de 100 voedingingen zijn modulair. Ja dus. Je moet wel ff kijken of de lengte in je case past.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
Tevens een update erbij. Vandaag weer even bezig geweest. Ik ben met de achterzijde begonnen om hieruit een uitsparing te maken voor de MB connectors (ik weet niet alle pc onderdelen bij naam te noemen, maar op de foto kun je wel zien wat ik bedoel. ![]() Een duidelijkere foto. ![]() Ik dacht even met een decopeerzaag mooi te kunnen zagen, viel dat even heel zwaar tegen. De zaagje was al snel bot. Maar gelukkig hebben we onze vertrouwde plasma snijder. als een warm mes door boter ![]() G.S.U.S | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
G.S.U.S | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| zoooh ik ben er weer, na lang niks van me laten horen. Even heel druk geweest met overstappen naar een nieuwe baan, maar goed ik ga weer verder met me case. De vorderingen, helaas heb ik nog geen foto's, ik had al geplaatst dat de achterplaat een heel eind klaar was. maar toch na lang kijken vond ik het niet zo heel erg strak. dus ik ga alles opnieuw beginnen. aller eerst heb ik voor een flinke duit aan RVS plaat materiaal besteld. dit komt als goed is volgende week binnen. Woensdag begin ik met de platen ponsen voor de HD's en de DVD roms. word vervolgt. GSUS |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Update. gisteren even tijd vrij gemaakt om wat te doen aan de RVS case. Ik wou eerst de ophanging gebruiken van de de donor kast maar ik ben hier snel op terug gekomen aangezien me plaat materiaal voor de bijtenzijde nog niet binnen is gekomen en dan nog genoeg tijd hiervoor heb. Ik heb twee platen op maat gemaakt en daarin meteen gaten gemaakt voor de DVD speler en brander. De maten zijn overgenomen van de donor kast. ![]() ![]() om extra stevigheid te verkrijgen heb ik aan 1 zijde het plaat materiaal omgezet. tevens zijn de platen nog aan de lange kant. dit maak ik op maat zodra de front erop zit voor de juiste maten. Dit was het voor eventjes weer. G.S.U.S |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| [quote="G.S.U.S"] Citaat:
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL | |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| [quote="DeKemp"] Citaat:
Het is een soort van lassen, je hebt een plus en de min(massa), en je hebt lucht. Door een soort van kortsluiting te maken, maak je de bende erg warm en dus vloeibaar. Daarom is het ook net als lassen, allen je voegt niks toe, je blaast het weg met de lucht Maar hier een stukje van de werking, Google is je vriend Je heb drie alom gekende toestanden: vast, vloeibaar en gasvormig. De vierde toestand is er een van ionisatie: plasma. Betekent dat je aan de atomen van een stof zoveel energie gaat toevoeren dat de elektronen los gaan kunnen bewegen van hun atoomkernen. De vrije elektronen zijn negatief, de achtergebleven kernen positief. Dit proces voltrekt zich bij relatief hoge temperatuur. Praktisch wordt in de toorts een voorontlading getrokken door een hoogspanning. Door deze ontlading stroomt lucht die geļoniseerd wordt. Door dit geleidend pad wordt dan een fatsoenlijke stroom gestoken zoals bij een laspost, die stroom loopt van je toorts over de ontlading naar je werkstuk waarop een massaklem staat voor terugweg. Gevolg: een superheet gas dat je kan wervelen en bundelen op 1 punt. Temperatuur heb ik eens vernomen: 75000° tot 125000° naart schijnt. daar kan je al wat mee branden. Soms wordt i.p.v. lucht ook een menggas gebruikt, voor dikkere materialen te snijden.
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | ||
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
Eerste stukje is hoe het mij is uitgelegd, daarna nog ff gegoogled met als dat resultaat ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| lolz. dit allemaal om een plasma snijder. update die staat al weer aan de kant en zal zo min mogenlijk gebruikt worden... tja sorry voor de verkeerde uitleg van de plasma snijder. ik had het ok zo ergens van afgehaald .De platen die ik nu klaar heb, heb ik met een pons machine gemaakt. snel en meteen afgewerkt .volgende week de volgende update GSUS |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |