| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #181 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| We hebben R2-D2 ook maar vast in de Project Updates meegenomen: Project Updates Januari - R2-D2 door Frenkie
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #182 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| OMG ! wat hebje daar een hoop werk aan gehad! Super ! dank je wel !
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #183 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Credits voor de pagina over R2-D2 gaan naar Skater Ik heb de mods van Koradhil en _ferry_ geschreven Gaat aardig wat tijd in zitten, maar modding is het visitekaartje van CJ en dat krijgen we op deze manier tenminste ook wat meer op de frontpage ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #184 (permalink) |
| Weer iets nieuws bedacht! Een R2 zonder bliepjes en fluitjes kan eigenlijk niet he? Na even zoeken ( qua formaat en budget ) kwam ik bij de plaatselijke Aktion, deze high-tech Ipod look-a-like speakerset tegen, voor €3,49. :P Effe uitelkaar frotten... De "set" heb ik getest, en loopt gewoon op 5 Volt van de PC. En nu het mooie; Wáár zet ik die speakers? In de Dome? In de Body? Nee !! In de benen! Als je mijn benen vergelijkt met de "echte", mis je bovenin een scharnier. Ik had er eerst geen moeite mee, maar nu kon ik deze kans niet laten schieten. En al helemaal niet, omdat de "speaker" conus van reflecterend chroom is. Mooie plek uitgezocht op de schouder. Met een simpele slingerboor het gat voor de speaker eruit geboord. Ik moet de randen nog wel nabewerken, maar dat komt helemaal goed, no worries. En zo gaat R2 er dan uit zien, links en rechts. Mijn vrienden Sting en Noto hebben me geholpen met een playlist te maken van R2 geluiden met behulp van een miniscuul afspeelproggie TrayPlay. Met Audioconvert heb ik een berg -lege- MP3's gemaakt met stilte van 10 seconde, 20, 30 enzovoorts. Samen met de echte R2 geluidjes in een random playlist, en nu speelt hij op willekeurige intervallen willekeurige bliepjes en fluitjes af. ![]()
| | |
| | #186 (permalink) | |
| Citaat:
Zover ik nu kan inzien, zijn de meest gekke ideeen wel gedaan aan R2. Hoewel.... met The Machine werd ik pas op de TIMES lanparty geconfronteerd met massa's mensen die vroegen of de armen/handen ook konden bewegen. En die handen heb ik dan ook ná de party ook gemaakt. Zeg maar op veler verzoek. Eind maart is er weer een TIMES, en daar zal de R2 zijn eerste "voorstelling" geven. Wie weet wat er dan nog allemaal voor bruikbare tips tevoorschijn komen. Ik heb net 4 UV LEDs in de Dome aangebracht om de printplaat achter te accentueren. Pix volgen !
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- | |
| | |
| | #189 (permalink) |
| Videotje komt eraan, wielen niet :| dat gaat me echt te ver voor een CM. ![]() De twee ringen voor de speaker-randen af te werken. Ik heb er een grote zeskant van gemaakt, lijkt beetje op een grote moer. En zo zitten ze er nu op. De 4 UV LEDs van de achterprint waren naar mijn smaak te veel in het zicht. Daar heb ik dit opgevonden; Een paar oude ICs... Twee aan elkaar gesoldeerd onder een hoek van ong 45 graden. Bovenop de uitstekende LED geplakt.. En zo ziet het er nu uit. En van aan afstand alle vier aan. In werkelijkheid ziet het er stukken beter uit, Ik ben tevreden.
| | |
| | #190 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ziet er gaaf uit, ook met die speakers! Dat waren de details die misten. Je verzint iedere keer wel wat anders op je problemen... Ga zo door! Ik volg je CiP met veel plezier en kijke iedere keer vol verwachting of je verder bent :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #191 (permalink) |
| Beetje zitten spelen met de blauwe pinstriping. AARRGHH!! Met het doorhalen van de rechter tafelpoot door de body heen, heb ik een draad gebroken. Kwam er pas achter toen ik de boel allemaal al aangesloten had. Dat been moest er dus weer helemaal vanaf. Hier zie je ong hoe dat draadwerk loopt. En van de voorkant gezien. Om het geluid van de PC makkelijk over te brengen op de speakers heb ik simpelweg de audiojack door de achterplaat laten lopen. Overzichtje van de achterkant. En zo staat hij nu erbij. Alle verlichtingen werken, en het geluid is goed genoeg voor speakertjes van nog geen 4 euro. ![]() Nu nog wat meer puntjes op de I, wat verf randjes afwerken en dergelijke.
| | |
| | #195 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Holy Moly, WOOOOH, dat zit er heeeeeeeeeel erg mooi uit. Nou ben nu egt benieuwd wat het eindresultaat word ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |