| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik heb even zitten zoeken naar die Q touch dingen, maar bij conrad kon ik vrij weinig vinden, bij Farnell wel wat, een volledige systeempje a 51 euro. Ziet er opzich leuk uit met 8 touch buttons, maar hoe wordt dat ding aangestuurd? door een pc neem ik aan? Is het dan wel mogelijk om het als aan/uit schakelaar te gebruiken als de pc uit is? |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je moet een inductieve sensor pakken die op 230V werkt. Die ene in die link van marktplaats is daar perfect voor! Dan kun je de uitgang gebruiken op een relais, en het contactje van je relais weer gebruiken voor je power button te overbruggen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #169 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Boh eh! allemaal goeie ideeen ! Dat met die naderingsschakelaar is echt megavet! Op dit moment heeft Azariel de credits van me, omdat ( ondanks dat t maar ene paar euroos zijn _ferry_ ) ik mijn zuurverdiende centjes liever in de volgende mod stop. Ik maak nu eenmaal mods die niet zo zwaar -kunnen- leunen op sponsors. Keuzes keuzes.... ![]() anyway..... De beide CCLs onder de skirt vastgezet en de draden door de skirt naar de bodem van de case geleid. Ik heb weer wat inspiratie gevonden voor mijn aan/uit en reset knoppen. Ik ga ze stealth maken, zodat ze look van de case niet meer verstoren dan nodig is. <--Azariel ! Eerst wat Vikureen op maat maken. Twee sets plaatjes gemaakt. Afgetekend en klaar om te frezen. Onderste plaatjes gat in gefreesd en een deel van een scharnier gemaakt. Door de kopse kant van een stripje van 2 mm dikte, gaatjes geboord van 1.4 mm. Zoals jullie zien gaat het vaker mis dan goed ![]() Uiteindelijk van de minst slechte, 4 miniscuul kleine blokjes overgehouden van ong 2 x 2 mm. En dan ook een gaatje in de bovenplaat geboord van 1.4 mm. Op elkaar en lijmen. En dan is dit het resultaat, een miniatuur klepje waar de aan/uit schakelaar en reset schakelaar achter verdwijnen. En de tweede ook klaar. Zo ongeveer komen ze op de case, gaatjes gemaakt voor de schakelaars En hier de ultra simpele microschakelaars achter de gaatjes bevestigd.
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Hehe, niet helemaal wat ik in gedachte had, maar wel een hele coole oplossing zo Ik ben heel erg beniewd hoe het lijkt als de hele body wit is gespoten!Edit: Waar haal je dat Vikureen eigenlijk vandaan? Laatst gewijzigd door Azariel : 24-01-2008 om 11:27. |
| | |
| | #172 (permalink) | |
| Citaat:
Het Vikureen komt van Daemen Kunststoffen in Geleen. In meerdere dikten te krijgen en in veel kleuren.
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- | |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Nice priegelwerk met dat klepje! Vikureen is mooi spul om mee te werken, valt me op dat het eigenlijk nog niet veel in de modwereld wordt gebruikt. En dat terwijl kunststoffen toch zeer veel mogelijkheden bieden en ook nog eens gemakkelijk te bewerken. |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Weekend! Dus overdag vrij, daglicht en het was droog buiten, dus ik kon beginnen net spuiten van de case. Eerste laagje. Na het drogen, de case 1/3 gedraaid en deze kant gespoten. Rustig aan, proberen geen druipers te maken en de reeds gespoten kant niet beschadigen. Het ziet er best leuk uit. De plaatjes geven wat mij betreft precies de diepte werking die ik wilde. Na de tweede en mss derde laag, kan ik gaan beginnen met de striping.
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #176 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #177 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- | |
| | |
| | #179 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ziet er echt vet uit! Zoals ik al eerder zei: ik zou ook wel zo'n geavanceerde prullenbak willen hebben ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #180 (permalink) | |
| Citaat:
Zou je alleen maar als een compliment op moeten vatten hoor ![]()
| | |