| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Thanx Ed, maar het zijn afwissellende witte en blauwe LEDs. Het gevaar van blauw-kleurige plex is dat de witte er ook als (licht) blauw gaan uitzien. Ik zit meer te denken aan een heel licht matte plexi. Misschien neem ik wel gewoon doorschijnend en gooi er een waterproof schuurpapiertje overheen.
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #152 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Citaat:
Laat maar weten via pm,email of bericht. Trouwens mooie mod die r2-d2 echt chill, maar laat je hem ook nog rijden met bijvoorbeeld een afstandbediening ofzo dat is helemaal vet.Mocht je hem niet aangesloten hebben of je moet achterin de zaal zijn dat je hem er zo naartoe kan rijden.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. Laatst gewijzigd door frans : 16-01-2008 om 06:44. | |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je evengoed je leds nog apart wilt zien, moet je de leds heel dicht op het plexi zitten. Zo krijg je veel minder het diffuse effect van mat plexi.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #154 (permalink) | |
| Citaat:
Een hoop plaatjes gemaakt in allerlei verschillende afmetingen. Aan de achterkant verticale sleuven ingefreesd. Close-up van de sleuven. Linkerkant van de case, bekleedt met plaatjes in random order. En de rechterkant met plaatjes. Volgende week weer verder....
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- | |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Vikureen dus ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Komt er ook ergens een noodstop op? :P Ff ontopic, het ziet er goed uit zeg! Ik wou dat ik zo'n geavanceerde prullenbak had :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Thanx guys, en een noodstop? why? Ik zit nu even in een creatief dipje, wat de aan/uit schakelaar betreft. Ok, ik kan hem ergens onderop ofzo verstoppen, maar ik wil dat eigenlijk niet. Dus iets in het zicht en iets orgineels. hmmmm denk denk.... ![]()
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| R2 heeft toch zo'n rood laser-oog-achtig iets? Mischien dat je daar een drukknop van kan maken ofzo?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Als ik plaatjes van R2D2 bekijk zie je overal van die rechthoekige plaatjes op z'n body zitten. Is het niet mogelijk daar gewoon een puls schakelaar onder te stoppen? Dus dat je het gehele plaatje als het ware als knop gebruikt. Dan is het dus niet duidelijk dat het een knop is, maar toch mooi erin verwerkt. |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Het is misschien ingewikkeld wat ik nu probeer uit te leggen, maar er bestaan inductieve schakelaars. Die reageren op metalen voorwerpen. Beter nog: veranderingen in de inductieve straling in zijn bereik. Dus als je bijv. een horloge/ring in de buurt houdt, reageert ie en schakelt hij even zolang dat metaal in zijn bereik is. Als je nou zo'n sensor achter een vikureen plaatje maakt, dan kun je met jouw "speciaal gemodde (not)" horloge je pc starten. Het enige nadeel van die dingen is, ze hebben 12V nodig om te kunnen werken volgens mij.... ik ga ff zoeken voor je!
| | |
| | #163 (permalink) |
| Ik heb iets gevonden voor je op markplaats! klik Voor 15 euro is ie van jou! Je kunt deze gebruiken om een relaitje aan te sturen dat weer als powerbutten dient! Die dingen zijn 18mm dik en ong 7 cm lang dacht ik. Ik kan je helpen met aansluiten van die dingen!
| | |
| | #165 (permalink) |
| Het is een idee. Het lijkt mij wel gaaf om je pc te starten door je horloge ergens langsaf te halen ![]()
| | |