| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2007 Locatie: Oss
| Natuurlijk denken jullie alweer een Dragon case, verzin is wat orgineels. Nou dit ligt anders ik speel CSS (counterstrike source) daar is mijn naam Blue Dragon van daar deze naam in deze CASE-MOD wil ik een blauwe draak verwerken in mijn window. Eerst zal ik me is voorstellen ik ben Mark kom uit Oss en ben 16 jaar. Ik was al wat langer actief op dit forum maar niet echt veel aanwezig als ik eht zo maar noem. Ik ben niet iemand die elke dag iets nieuws post ik ben meer iemand die wat langer erop werk maar als het kan werk ik hard door. Meer vragen stel ze maar. Owja ik wil eerst nog ff Buffalo bedanken voor zijn snelle reactie op mijn vraag en zijn hulp!!! Ik heb al 1 pc gecase mod maar dat was echt basic. Dat was maar dit jaar. Dit was meer het idee ik speel css en ik wil wel wat met css logo's doen en wat krimpkous en een beetje plexi. . Ik was al een langere tijd bezig, om een leuke kast te zoeken toen zag ik de kasten van thermaltake de armor versies, nja in een klap verliefd . Eesrt keek ik voor de big towers maar die waren met standaard window. Dat wilde ik persee niet. Toen zag ik de thermaltake armor Jr. natuurlijk in het zwart. Als je deze mod gaat volgen zul je merke dat ik wil zoveel mogelijk zwart met blauw werken. Na dat ik deze kast heb besteld bij Alternate, echt perfecte service was snel binnen. Enkele werk dagen. ![]() ![]() ![]() Ik ben al een stuk verder met deze kast want ik begon hier al mee in de zomervakantie maar om alles te posten in een keer zou veel te veel zijn dus ik verdeel alles in stukjes eerste dit en later meer. ik hoor natuurlijk ook graag jullie reacties. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ziet er leuk uit! Ik ben erg benieuwd naar je verdere ideeën, en hoe ver je daar mee bent. Brand los! Om je links te fixen: Code: [img]http://i15.tinypic.com/62h5btk.jpg[/img] Ook is het een goed idee om de plaatjes te resizen voor je ze upload, dat scheelt laadtijd. ![]() [EDIT by Buffalo] ff je post schoongeveegt. Dank je voor je oplettendheid en je hulp .Eventjes nog een klein dingetje waar andere mensen op moeten letten: Als je de foto's niet ziet kijk dan of je HTML in je profiel hebt ingeschakeld. Als je dit uitgeschakeld hebt dan zie je de foto's alsnog niet. [/EDIT]
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Je moet een volgende keer gewoon je foto's resizen dan zit je niet met dit probleem .Voor nu zijn ze (bij mij iniedersgeval) zichtbaar. Mocht je die HTML code weer gaan gebruiken in het vervolg dan zorg dat er GEEN vinkje staat bij HTML uitschakelen in dit bericht (onder je typveldje). Maar het beste kun je gewoon de foto's resizen met een programma als phoyoshop of iets dergelijks. Ook kan google je aan meer titels van programma's helpen. Succes met je mod. Probeer ons maar eens te omschrijven wat je plannen zijn (eventueel aangevult natuurlijk met beeldmateriaal)
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| In mijn window wil ik dit vormpje: Dit heb ik al gedaan, na dat ik mijn kast 1 week binnen had. Kon niet wachten om te beginnen veel schilders-teep gehaald en op de buiten kant gedaan. Over de verf laag die er standaard op zat. De decopeer zaag erin en laat hem maar zijn gang gaan: Toen had ik wat plexi besteld bij bouwplastics, 2 stukjes 1 wit en een ligt blauw: In mijn project naam was al te zien dat ik iets met een draak wilde gaan doen. In het bovenstaande plexi heb ik een Draak gegrafeerd met een grafeerstift. Natuurlijk had ik wel eerst de tortrial op deze site bekeken en het lukte in een keer dit is het resultaat: ![]() Aan de zijkant van het plexi ga ik nog ledjes neer legge en aan elkaar maken. Dt was het weer vor deze Keer. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Die gravure ziet er niet verkeerd uit om eerlijk te zijn. Dit belooft nog wat. Ik hoop dat je snel verder kun zodat we snel weer een update zien
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| nja ik ben al een stuk verder , er staat je nog een spiegel mod te wachte iets met ledjes en nog wat case fans en nog wat dingen die ik al heb en tot zo ver ben ik al maar om alles te posten is te veel en is stukjes is beter en handiger te volge :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| De volgende update alweer. Dit keer de spiegel mod. Eerste ben ik bij een bouwmarkt een vlinke spiegel wezen halen en de tortrial op deze site gelezen. Ik was bang dat het verkeerd zou gaan en dat gebeurde , de spiegel ging schuin door. Zoals jullie al zagen bij mijn eerste foto's was te zien dat ik al een keer een pc basis gecasemod had.CSS vind ik een pracht game dus is mijn spiegel komt het CSS logo en mijn voornaam, Natuurlijk had ik deze al netjes op maat gemaakt. Dit was het dan voor deze keer, er komt er spoedig weer een. :P |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Citaat:
ziet er goed uit!! je bent goed bezig..Ik hoop snel een nieuwe update GR--> MCJUNK
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Bedankt jongens voor de reacties :P . Maar ik kan niet vliegen ![]() Deze keer de update van de LEDjes met mijn draak .Dit zijn de ledjes op het zijpaneel tegen het plexi van 0,5cm. Eerst kit langs de rand en dan de ledjes erin leggen en daarna die laag erom heen. Op deze foto zie je het geheel ik had eerste alle ledjes in de kit gedaan en laten drogen, daarna had ik er van die filtjes onder gedaan waar je drink bekers opzet. Alles met elkkaar verbonden en natuurlijk de weerstandjes. 1 ledje = 1 weerstandje. En derna met dikke teep. Was egt veel solderen en nog nooit er voor zoveel gedaan ![]() Dit is het geworden met de ledjes aan. Dit was die dan alweer tot de volgende keer :P ![]() Er komen nog scherpere foto's had mijn goedkopere camera ff gepakt en moet nog ff doen met die van mijn pa ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Hidden Dragon | mr.stijntje | Casemod Project Logs | 35 | 10-11-2007 13:41 |
| The DRAGON LI | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 159 | 17-05-2004 11:24 |
| [CM] Red Dragon | noz | Casemod Junkies | 5 | 29-11-2003 19:08 |
| [CM | OC] Fear the Blue Dragon | erik9287nl | Casemod Junkies | 19 | 20-10-2003 09:14 |
| De Blue Dragon MoD | kjaadragon | Casemod Junkies | 33 | 24-04-2003 09:56 |