| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 August 2007 Locatie: Alkmaar!
| Hallo Mensen, Ik ben Rick ben 16 jaar en zit ruim 3 jaar in de wereld van het casemodden. Het is allemaal begonnen toen mijn xbox eraan moest geloven. Daarna kwam een Pre-Mod en eens een lampje erin. Ik heb nu al best veel mods gemaakt en ik vond dat het nu eens tijd wordt voor een mod van MDF. Aangezien ik sketchup heb geinstalleerd en het niet werkt op de manier waarop ik het wil Alles wordt scheef :/ Dus daarom besloot ik mijn CIP Freestyle te noemen. Ik heb geen tekening geen strikte datum en geen limiet heb voor deze mod... Mijn doel is: Uiteraad een mooie en uniuqe mod. Maar vooral ook Stil en dat hij weinig gebruik op de momenten dat ik het wil. Hij gaat tevens als download pc gebruikt worden dus vandaar. Zo Ik heb mijn eerste spulletjes besteld Bij B&G computers! Goeie service zeg.. Ook heb ik ledjes en weerstanden besteld Bij Samenkopen.net Die zullen er over 2 weken zijn. De mod Moet op de hoek van mijn bureau komen en de Lege kale hoek vullen. Helaas heb ik nog geen camera tot mijn beschikken de foto's komen er aan ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 December 2006 Locatie: Hardenberg
| Als ik jou was zou ik heel snel even foto's en eventueel je progress hier neer zetten anders word je CIP gesloten...
__________________ Niels van de Poll, http://www.rallylive.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 August 2006 Locatie: Weert
| Wat ga je voor koeling gebruiken? Lucht, water of freon? ![]() Het is natuurlijk de uitdaging om een luchtgekoelde pc zo stil mogelijk te krijgen. Mijn pc is voorzien van een CNPS9500AT en een gpu fan van zalman en een noisekilled Tagan 480W voeding. In combinatie met een grote zalman casefan is dit geheel bijna onhoorbaar. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| De kleur Wordt Waarschijnlijk Chroom. Het systeem zal Luchtgekoelt worden. Het onderste deel van de pc is een soort podium waar de pc opstaat Daar komen De HDD En DVD drive in Waar ik de openkant ga openhalen en er plexiglas inzetten zodat je vanaf de buitenkan de CDrom en de Hdd ziet draaien. Ook zullen hier mijn schakelaatjes komen voor de bediening van de ledjes en fans. Fans gaan op 7v draaien en zullen alleen aan en uit gedaan kunnen worden. Ik heb al een socket AM2 koeler van zalman. En die is ook vrij stil Mijn Zerotherm videokaart koeler zal morgen komen. En in de kast op het podium zal dus alleen het mobo,GPU,CPU uiteraard en de voeding komen. Op de bodem komt een spiegelmod ![]() Citaat:
Edit Die heb ik zelfs ook niet meer Hoe resize ik pics makkelijk ?
__________________ --------------------------------- Hardware: AMD 4600X2, 2gb PC6400 Kingston, 250gb WD hdd, Asus m2n-e, Asus Ati 1650Pro Gamer, OEM 430Watt. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 April 2007 Locatie: Limburg, België
| er zijn verschillende manieren om fotos te resizen. Ik gebruik gewoon Photobucket , een website om fotos te hosten en te beheren. In de instellingen kan je aanpassen zodat fotos automatisch geresized worden bij het uploaden. Je kan ook gewoon progs gebruiken als Photoshop enzo of met paint (alhoewel dat eerder hopeloos is) grtz en succes met je mod Kben B€N!€WD ! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 April 2005 Locatie: Hengelo
| Ik gebruik altijd de powertoy van windows: Imageresizer Powertoy. Het programma heeft de bestandsnaam imageresizerpowertoysetup. Als je installeert komt er gewoon iets bij het lijstje te staan als je met de rechtermuisknop op een afbeelding klikt. Dan kun je een resulotie kiezen, en nog een paar opties. Werkt erg goed.
__________________ Mijn nieuwe huis is Bouweenpc.nl en iedereen mag langskomen! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Bedankt mensen ! Morgen staat m'n webhost als het goed is online en dan komen me spulletjes ook binnen zoals ik al zei dus dat komt goed ![]()
__________________ --------------------------------- Hardware: AMD 4600X2, 2gb PC6400 Kingston, 250gb WD hdd, Asus m2n-e, Asus Ati 1650Pro Gamer, OEM 430Watt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Freestyle Skates | amd | Area 1337 | 0 | 13-06-2003 10:21 |