| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2007 Locatie: Steenokkerzeel (België)
| ![]() Update 3 : Window voorbereiden en maken ![]() Omdat ik niet helemaal vrij was om te kiezen waar/hoe men window zou komen moest ik eerst nadeken enz (hier zie je het probleem) ![]() Dit is nog een foto van de grill (het is niet mijn foto toestel en ik krijg de foto's maar neit scherp iemand typs , =s PLzzzz)![]() Hehe ook een beetje ontspanning gekocht voor tijdens het modden (eronder zie je een stapel huiswerk ) ![]() Window afgeplakt ![]() Plexi (uv blue) gezaagt (1 kant) met een "kweet-niet-hoe-je-het-noemt-zaag" ![]() Window afgeplat voor te zagen en afgetekend ![]() Plexi was helemaal klaar (hoeken afgerond en op maat gezaagt) en toen we//ik dan de gaten ind e plexi + alu wouden boren bleek dat de imbus niet helemaal pasten. We hebben het gaatje beetje grooter gemaakt nu past eht wel maar de ander imbusjes wordt een probleem. Zo dit was de korte update =) Weet iemand een shop voor blue en uv ledjes? En een dimmer voor ledjes? Grtz Black-_-Gnikah Inux Modder
__________________ Casemod InuX : 35% , op 1/7/2008 ga ik terug van start na 1 jaar pauze |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Blauwe leds zijn te vinden op bijv. htvision.nl of je kan ook bij e conrad kijken. Van UV weet ik het zo nog niet waar het is. Maar je mod ziet er goed uit ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #34 (permalink) |
| ![]() Update 4 : Window afmaken en pc klaarmaken voor schoonheidsslaapje Omdat de mod na vandaag effen gaat stil liggen (plannen tekenen, leds bestellen, examens, enz) wou ik dat hij roch toe kon dus heb ik het window afgemaakt. ![]() De plexi was klaar, geschuurt, hoeken afgerond, enz... dus was het tijd voor de gaten te boren voor de imbusjes (door plexi en alu) Maar toen we het eerst gat hadden geboort waren we er een mimimeter naast ( waardoor de imbus niet paste) het gat hebben we dan 1mm uitgefreest en alles opnieuw getekenet. (hier is men pa aan het kijken of het toch niet past) ![]() Hun alle gaten (juist) geboort en plexi eropgelegd voor te passen http://www.imgdumper.com/index.php?p...1vch1f9bafltvk Omdat ik een window wou met afgeronde hoeken en dit te moeilijk was om te zagen gebruikten ik een boor voor de ronding te maken (dit is het voorboorgat) ![]() Dit is de echte ronding (in het echt is het mooier maar zoals ik al zij problemen het fototoestel, het is ook geleend) ![]() Van al dat boren en zagen krijg je veel aluschilfertjes/stof dit plakt dan aan je kousen Het alu stof is heel gevaarlijk heb ik bij update 2 ondervonden. Na het modden en opruimen van men kamer snutten ik men neus maar door de alu stof dat ik ahd ingeademt kreeg ik een ferme bloedneus =( ![]() Blijkbaar hebben we bij 1 gat te ver geboort en is het in de tafel (nu hopen dat men ma er niet achterkomt) ![]() Window eruitgezaagt met de wipzaag zijn wel hier en daar nog foutjes (moet nog weg gevijlt worden) ![]() Dit stuk is eruit (gaat later nog gebruikt worden) ![]() Alle type eraf en al beetje gevijlt ![]() Zo window is klaar alles perfect geschuurt en gevijlt + plexi erop gevezen mer 9 imbusjes van 4mm Zo window aan de pc gezet (front moet duidenlijk nog gedaan worden) ![]() Zo staat de pc er nu bij =) ![]() Close-Up van het window (en wat erin zit) Let neit opd e kabels die gaan allemaal nog weg. Zo dit was het voor update 4 de volgende update zal waarschijnlijk nog een tijdje duren (ik denk kerstvakantie) Mischien post ik nog wel de scertsen en de plannen die ik ondertussen maak. Ik ga men ledjes waarschijnlijk ook al bestellen bij Led-Buy. Grtz Black-_-Gnikah Inux Modder
__________________ Casemod InuX : 35% , op 1/7/2008 ga ik terug van start na 1 jaar pauze |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
| Als je in men eerste post kijtk weet je de specs van men pc (ATX) maar lian li in een chienees of japans merk en die doen alles omgekeert dus zit men mobo er omgekeert in en is men window rechts in plaats van links zoals bij 80% van al de kasten (ik schrok ook in het begin)
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 oktober 2005
| Citaat:
maar ziet er goed uit. wat voor tft is dat trouwens heoveel inch? | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Scerm: Samsung SyncMaster 206BW (staat eerste post) 20" breedbeeld (het scherm ernaast is een oud dik scherm) dit wordt heel mischien nog vervangen voor een twede Samsung SyncMaster 206BW
| | |
| | #41 (permalink) |
| ![]() Update 5 : Inux gaat even (verplicht) pauzeren Hallo iedereen normaal zou in de kerstvakantie de belichting en mischien eht front al geplaats moeten zijn maar het noodlot sloeg toe. Toen ik mijn rapport vand e kerstexamens ging halen kreeg ik een herexamen => geen modden deze vakantie dus. => hiermee ligt Inux effen in pauzen ik hoop dat ik er de volgende vakantie aan kan werken Grtz Black-_-Gnikah
| | |
| | #43 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Citaat:
![]() Btx, heeft onderandere horizontaal lopende RAM banken, een cpu die een kwartslag is gedraaid en nog wat kleine zooitjes om de flow te verbeteren. OT: Ik vind dat je wat meer afwerking mag steken, het window mocht groter. Probeer ook je kabels beter weg te werken. | |||
| | |