| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 July 2007 Locatie: Almere
| ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ![]() ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- MOD NR. 1: Plexiglas Window Kit (Custom) -------------------------------------------------------------------------------- Voor: ![]() Na: ![]() -------------------------------------------------------------------------------- Pretlijst voor de volgende casemods: -------------------------------------------------------------------------------- De volgende spullen verwacht ik aankomende vrijdag ![]() HIERBIJ WIL IK NOG WEL EVEN MELDEN DAT DIE 100 KOELERS NIET VOOR DE CASEMOD BEDOELT ZIJN |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik dacht net aan wat voor logo ik eventueel op mijn kast zou willen en ik denk dat t het NOS logo gaat worden ![]() Voor de mensen die niet bekend zijn met het zogenaamde nos logo en dit zouden kunnen verwarrren met de omroep "nos" heb ik hier even een voorbeeld: ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 March 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 December 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ha, komt er iemand bij die winkel en vraagt of ze nog zo'n koeler in vooraad hebben. Nee meneer 1 iemand heeft alles gekocht, .
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 April 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
In iedersgeval succes met je mod.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 April 2005 Locatie: Hengelo
| Ik weet niet hoe je bij die 31 euro komt. Wellicht was dat de prijs die die winkel eerst vroeg. Ik heb ook wel eens gezien hoe ze bij de intertoys een "van 30 euro voor 20 euro" stikkertje plakten op iets dat daarvoor 15 euro kostte. Daarnaast vind de Pricewatch van tweakers dat de enige goed verkrijgbare versie, de B-versie, slechts 19,50 kost. Niet om je bang te maken, maar meer om je te waarschuwen. Je kunt het altijd nog terugsturen en je beroepen op de wet "Koop op afstand", dan zul je al je geld terug moeten krijgen. Ik vind het gedurft dat je zo'n aankoop doet, maar ik zou wat meer vooronderzoek doen. Het lijkt me namelijk dat het erg lastig wordt om 100 (!!) stuks kwijt te raken als je een euro goedkoper bent dan een winkel.
__________________ Mijn nieuwe huis is Bouweenpc.nl en iedereen mag langskomen! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Citaat:
en waar zijn die Antazone heat spreaders te koop?? | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 March 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Waar heb je die pretlijst besteld?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hidden & Dangerous 2 Ammo Boxes | HardcoreRaver | News & Review Junkies | 8 | 15-02-2005 15:56 |