| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=15213 dat is um enne ziet er goed uit tot nu toe Keep On Modding ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2007 Locatie: Landgraaf
| ok... waarom zou het erg zijnd at iemand dezelfde naam heeft... :P wat ene onzin, en dit gaat off-topic vind ik, het gaat niet om de naamv and e case, maar de case zelf. en hij wist niet eens dat er een andere case was met dezelfde naam, kunnen we dan nu eindelijk on-topic blijven? hehe " Qaos, ben benieuwd naar de volgende update, case ziet er goed uit! greetz, eXtreme |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Leuk idee, en je naam maakt niet uit le orange mystique bestaat niet meer, dat is black creation, en de normaale mystique tja dat is wat anders, maar als jij hem zo wil noemen moet dat toch kunnen, vind beetje gek als het niet mag, ik heb hem verandert omdat de naam toch niet echt past. voor de rest leuk idee :P
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Het is dan niet verboden om dezelfde naam als een andere casemod te gebruiken, maar hoe mooi zou het zijn als elke casemod zijn eigen naam heeft? Bovendien is dat dan een stuk gemakkelijker en leuker: "Heb je die Mystique gezien?" "Welke van de 5?" "Die ene met zwart" Als ik jou was zou ik een andere naam kiezen, je kiest natuurlijk ook niet een Nickname die hetzelfde is als iemand anders hier ergens. Ook is het leuk als er echt een naam bij JOUW casemod past en niet bij iemand anders. Ik zou zeggen, denk even goed na, er past vast wel een betere naam dan Mystique bij jou (niet Mystique) kast.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
"Heb je die Mystique gezien?" "Welke van de 5?" "Die ene met zwart" Maar hij wist niet dat er al een case was die mystique heette. Dus dan kan de naam alsnog bij zijn case passen toch? ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Mystique | Koradhil | Casemod Junkies | 179 | 15-06-2007 10:27 |
| [REV] CoolerMaster Mystique 632 | Koradhil | News & Review Junkies | 7 | 3-02-2007 20:49 |