| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Nog wat verzonnen om te maken voor me aan uit schakelaar en eventuele andere schakelaars: ![]() ![]() ![]() Andere update: Aangezien ik het nog al druk heb met school en werken is zondag vrijwel nog de enige dag(als ik geluk heb) dat ik iets kan doen aan me case. Daarom besloten de achterkant toch is wat af te maken en daarna kijken naar derest, niet alles door elkaar. Gewoon tegen mezelf gezecht dat eerst de achterkant is af moest :P . ![]() traanplaat, de ene met 1 laag primer, en de ander moet nog opnieuw gespoten worden, zag er niet uit.. (komt aan de achterkant en binnenkant van de pc, met backplate) ![]() Muziek is altijd wel chill (H) ![]() De werkplaats/hoek met mijn nieuwe topcraft workmate! werkt veel beter als gewoon op 2 kratten bier! ![]() Lang over gepraat, toch gekomen de traantjes opgeschuurd van de 3.5inch racksZo komt alle traanplaat in de case er dus uit te zien. ![]() Hier nog foto met flits, je ziet links boven een hoekje dat perongelijk is meegeschuurd(vlakschuurmachine maar toch schoot ik beetje uit). dus word afplakken en beetje lak erover ![]() Grtz WesSsleY Andere Update Aangezien ik dinsdag nog wat tijd vrij kon maken, en ik vandaag ook nog wat tijd over had, is er zowaar weer een update. De rest van de traanplaat is nu ook gespoten en geschuurd, en de glowpad aan de voorkant is opnieuw gemaakt, aangezien deze niet goed genoeg paste.(was niet helemaal naar mijn zin). Dus de achterkant is nu (bijna) klaar en de voorkant is ook (bijna) klaar. Het gene waar ik me dan de komende tijd nog bezig mee ga houden is dat schakelaar doosje voor de bovenkant. Ziehier de foto's aangezien me ma op vakantie is met het fototoestel is alles met de gsm genomen )![]() na schuren schuren schuren en poleisten paste het dit keer nog steeds(gelukkig..) ![]() Geschuurde traantjes ftw!! ![]() En toen zat het al in de kast inclu fan.(vanonder komt er nog een plaatje traanplaat, dat moest opnieuw gespoten worden en zit er nog niet op.) ![]() Lights on! ![]() Het resultaat van schuren en poleisten ![]() close up ![]() Binnenkant kast, zoals je ziet is er in de rechterboven hoek nog een stukje waar geen traanplaat zit, daar komt uiteraard nog een stukkie. Nog is naar mijn voeding gekeken en het is gewoon mogelijk om vanachter die aansluiting te plaatsen voor de 220volt ingang, wat stukkie makkelijker is als aan de zijkant ![]() |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Jaja, deze loopt weer gelijk met casemodproject.be .Omdat het nu vakantie is iedere ochtend nog wel wat kunnen doen( smiddags werken) Dus vanochtend is om 8 uur opgestaan om de plexi rand onder mijn radgrill opnieuw te maken (jammer maar helaas was hij stukkie te klein..) Dus die is nu bijna af, gekozen om 2 ronde gaten er in te maken ipv gelijk met de kanten van de grill, is het niks dan kan het nog altijd nog met de kanten van de radgrill. Verder is de case bijna klaar (gelukkig..). Het gat waar de voeding fan uit komt moet nog wat worden bijgevijlt, en als de case dan is gespoten, moet nog net de traanplaat voor de 5.25" racks geschuurd worden en is ie klaar. Werd ook tijd, want deze mod gaat al poosje mee.. Als mensen nog ideen hebben over wat ik kan doen met de bodem hoor ik het graag, weet zelf namelijk niks.. Spiegelmod heeft iedereen al, miss doe ik hem ook maar denk het niet. Foto's die ik nog heb komen vanavond. edit: De foto's ![]() Zo staat case er nu bij.. Even alles in elkaar gezet om te laten zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plexiiii ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lights on! ![]() ![]() |
| | |
| | #49 (permalink) |
| @risc: het word wel vaker in een mod gebruikt hoor:P, niet mijn idee. Maar weer een update, heb een plaatje gemaakt voor mijn laing pomp, traanplaat word gespoten met(natuurlijk) opgeschuurde traantjes, en de plexi rand onder de traanplaat en onder de pomp gaan blauw oplichten. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #52 (permalink) | ||
| Citaat:
, stond nog op de wachtlijst .Citaat:
eerst zat ik nogal te twijfelen, maar het ziet er wel vet uit vind ik ![]() | ||
| | |
| | #53 (permalink) |
| Weer klein beetje kunne doen vanochtend, dus maar wat geplamuurd en geschuurd. Gister avond Het traanplaatje gespoten (voor de pomp) en vanochtend opgeschuurd, zodat het weer bij het geheel past ,Foto's: ![]() Waarom die groeven daar zitten? Ik weet het niet dus plamuren maar! ![]() On nodig soort handvat om te openen, en ventilatie gaatjes, plamureenn ![]() Hier zaten dus eerst de schakelaars :P wat er eerst zo uitzag: ![]() Nu komen er van die anti vandalisme schakelaars in ![]() En de pomp in volle glorie :P |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Dat pompplaatje is wel mooi, maar die foto's zijn zo verrekt klein :P Ik ben benieuwd hoe het er met licht uit ziet ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #55 (permalink) | |
| Citaat:
Hier ze even in het groot geupload ![]() http://i201.photobucket.com/albums/a...S6000820-1.jpg http://i201.photobucket.com/albums/a...S6000830-1.jpg Ohja, en aangezien je nu alles in het groot ziet is het wel zo handig te weten dat het schuren van het plexi nog niet klaar is :P. | |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Ja de updates vliegen in het rond... Ze zijn dan wel niet zo groot iedere keer, maar ik benut alle vrije tijd die ik heb .Wat verder geschuurd aan de plexi randjes(nog niet helemaal klaar wel bijna), En een ledje eringestopt. Nooit geweten dat er zoveel licht uit 1 blauw ledje kon komen:P. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Vind het echt vet gewoon:P die oplichtende plexi vind ik geweldig ![]() En wat ook nog een leuke bijkomer is dat de vriend van me ma een carroserie bedrijf heeft( die maakt carroseriën voor vrachtauto's enz .Die werkt namelijk veel met traanplaat en heeft ook een zetbank enz. Dus vroeg of hij stukkie traanplaat voor me kon buigen, komt hij terug met dit!: http://i201.photobucket.com/albums/a...b/S6000847.jpg (klink link omdat het plaatje ngal groot is) Even pen er tegen gezet om te laten zien hoe groot ze zijn :P . |
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| mooie mod, ik ga ook denk maar iets proberen met led's heb jij heldere leds of gewone diffuus leds gebruikt? Citaat:
(RVS, ALU, staal) alleen moet ik het zelf zetten met de zetbank. | |
| | |
| | #59 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
| | #60 (permalink) |
| Hee, kleine update van de keer. Had verwacht meer te doen vandaag maar, kwam er niet van .Heb de traanplaat voor de 5.25" racks inorde gemaakt en staat nu in de grondlak. Vanavond nog in de zwarte lak zodat morgen de traantjes opgeschuurd kunnen worden. ![]() Zo komt ie dus in me kast te zitten strax \En het past nog ook he ![]() |
| | |