| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2007 Locatie: Kortrijk
| hallo ![]() kben een nieuwe casemod gestart, deze keer een tower pc ![]() De kleur word oranje en het zal goed gekoelt en belicht worden ![]() Ik heb hiervoor een sponser gekregen voor bepaalde mod-artikelen. Hartelijk bedankt IT-service om deze artikelen beschikbaar te stellen & onze site te sponsoren ![]() Fotos : Case zoals ze nu is ![]() Binnenkant van de case, bovenaan komen de 2gespoten fans ![]() ![]() Zijpaneel en bovenkant gesprayd bovenkant geen gat waar plexi aankomt en daaraan een bubble light 8-) ![]() de 2 fans voor bovenaan een leuk geel kleurtje gegeven ![]() ![]() Fans ingebouw + bovenkant er opgezet ( met plexi ) ![]() zijpaneel is uitgezaagd, cirkel voor de fan nog niet ![]() Diskettestation is ook geelgespoten ![]() deel van de voorkant is ook gespoten ![]() Voorkant zonder knopjes enzo. ![]() enkele dingen gemonteerd. ![]() Toetsenbord uit elkaar gehaald : ![]() Toetsenbord gespoten : ![]() En terug in elkaar gestoken : ![]() De voetjes in beginfase : ![]() Net gespoten : ![]() Fangat uitgeboord : ![]() Na wat dremelen : ![]() bijgeveild en een kleurtje gegeven: ![]() Graka en soundkaart gespoten : ![]() Kleine warboel: ![]() PC uit elkaar gehaald: ![]() HDD rekje gespoten: ![]() Binnenpaneel gespoten: ![]() Voeding gespoten: ![]() In elkaar gestoken: ![]() STAY TUNED
__________________ Gij zult niet spammen in uw sig! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hallo Gies, welkom op ons forum. Wij zouden het zeer op prijs stellen als je je foto's op maximaal 500 pixels verkleind. Anders wordt namelijk de forumlayout een beetje verknoeid, en ook mensen met 15" schermpjes zijn daar de dupe van Die zien maar de helft van je foto's. :P Hoe dan ook, wil je dit zsm doen? Bij voorbaat dank. Owja, en de auto-resize functie werkt ook niet optimaal, dus vandaar. (Lees ook de link olicy eens even door. Ook daar staat de code in zodat je je foto's gemakkelijk kunt verkleinen naar 500 pix.)
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Als je verf niet geleid is er niks mis lijkt me, maar toch wel gewaagd. Heb je al geprobeerd of 'ie het nog doet? Trouwens wel grappig om alles te spuiten :PEdit: srry had je laatste post niet gezien :P
__________________ Dream it, mod it |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Mooie mod, lkkr fele kleur enzo ben alleen benieuwd hoelang de hardware het uithoud onder die verf, mij lijkt het niet echt veilig enzo. Trouwens ff vraag, in de zijpaneel heb je gat gezaacht maar heb je die wel helemaal geschuurd, want op de foto erna lijkt het net of ie niet helemaal rond is of is dit gezichtsbedrog ???? voor de rest ga zo door.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Viper Mid-Tower Case | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 7 | 4-10-2004 18:28 |