| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2007
| hier stel ik voor mijn Coolermaster Stacker ![]() en hieronder zie je al wat eraan gedaan is toch even een kort uitleg De frontlatjes werden gepolierd ![]() Zijkant werd voorzien van wat plexi ![]() in de bodem is voorzien van Spiegel plexi ![]() deze week heb ik de boven en zij platen van de computer binnen gedaan om een laagje verf en werd de uv orangje plaxi vervangen door een bijpassende uv groen plexi ![]() en gisteren is mijn waterkoeling toegekomen en vandaag nog kunnen plaatsen ![]() zover sta ik nu met mijn Case Mod grtz Zero Cool |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het polijsten van die profielen in het front is een heel goed idee geweest! Vreemd eigenlijk dat ik dat nooit eerder ergens gezien heb?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Die zijkant niet de kant met het raam maar de andere kant is dat ook plexie? ziet er wel gaaf uit mooie kleur. Wat is je hardware? Suc6 Groeten AnonNymous!
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ja idd als je goed kijkt maar ik heb geen verstand van stackers heb er zelf nooit eentje gehad dusja Het spiegelt inderdaad heel mooi ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| hardware : Gigabyte 965P - DQ6 intel core2duo E6600 2Gb OCZ ddr2 800mhz voeding 580 watt van hyper 1*74 GB Raptor 3 * 250 GB seagate S-ata 5* 320 Maxtor IDE en voorlopig nog als vga kaart een 6800 xt van xfx die binnenkort mag plaatsmaken voor een 8800 GTX |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Update 27/5/2007 : vandaag niet veel aan de case gewerkt maar toch eventje tijd genomen om 2 UVLed fan van Sunbeamtech te plaatsen onderaan in de case ook komt er een aanvulling op mijn To Do lijst : vervangen van waterkoeling slangen PVC in de plaats van PUR ook zo ik nog een extra reservoir plaatsen ook ben ik op zoek naar UV Green S-ATA kabels Grtz Zero Cool ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [LOG] Stacker 830 (mission 2) | Faried112 | Casemod Junkies | 41 | 29-03-2007 20:21 |
| Cm-stacker | rawiramdhan | Casemod Junkies | 10 | 6-01-2005 19:26 |
| CM Stacker CIP | Youri_HL | Casemod Junkies | 7 | 7-08-2004 23:11 |
| cm-stacker | rawiramdhan | Shop Junkies | 7 | 22-06-2004 17:58 |
| CM Stacker | Youri_HL | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2004 21:40 |