| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Ik heb van Lian Li een nieuwe case mee gekregen. Hij is nog niet in productie. Tevens weet ik ook welk type de case gaat krijgen. Lian Li heeft me gevraagd om deze voor hun te moddenvoor de computex in Tampei. Ik weet niet of dat gaat lukken. Lukte niet Cebit 2008 komt beter uit. Sponsors ![]() Het gaat om deze case. ![]() ![]() ![]() ![]() Het is de opvolger voor de pc-70. ![]() De prometeia uit de extreme lian li gaat hierin en een deel van de waterkoeling. Verder wordt het wederom een mod die er strak uit moet gaan zien. Ik ben bijna zover dat ik kan beginnen. Er MOEST hoog nodig opgeruimd worden. Voor ![]() ![]() Na ![]() Ik weet het het is een beetje erg offtopic. Maar in die bende is niet te werken. ![]() Om aan de Extreme Lian Li 2 te beginnen moet ik eerst de andere demonteren. ![]() Enige tijd later. ![]() Om precies te zijn 2 uur later. ![]() Alles zit onder de aanslag en moet nog flink schoon gemaakt worden. Maar hier komen de 2 reservoirs. ![]() Hard disk bay gedemonteerd. Leek me een mooie plaats voor de radiator. ![]() Met een kleine aanpassing past het. Daar komt de enige radiator. ![]() Nu eens kijken waar de pompen en de PSU gaan komen. ![]() Kan ze nog draaien de pompbehuizingen. En het rad bovenin plaatsen. ![]() Maar dat geeft veel lege ruimte bovenin. ![]() Dit gaat er beter uitzien. Waar nu de hard disk bay zit, is alleen voor ondersteuning. Daar komt een air tunnel voor de dual rad tot bovenin de case. ![]() ![]() De PSU moet naar boven verhuizen. Vanwege de slang van de phase change. ![]() De wieltjes van Lian Li er deze keer onder. ![]() ![]() Tot de volgende update. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Té gek! Een nieuwe Mod van de meester! ![]() Dus dat is de nieuwe PC70? Ik dacht er al wat over gelezen te hebben, maar dit is de eerste keer dat ik hem zie. Veel geluk, ik weet niet wat ik je anders moet wensen ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik zat me af te vragen, krijgt deze kast ook weer de bekende 3 verdiepingen of blijft het nu bij twee ? Je gaf aan dat iig de prom meeverhuist, en een deel van de waterkoeling maar als ik dit zo zie gaat die waterkoeling in de kast zelf komen, dus zonder de derde kast bovenop ? Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De eerste Extreme Li vond ik mooier toen ie nog uit 2 delen bestond, ik hoop dan ook dat het bij deze mod bij 2 delen blijft. Aan de kast zal het in ieder geval niet liggen en aan de skills van de modder in kwestie ook niet! ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Mooie kast Hou ik wel van.Dat jij het niet druk hebt, met 2 case-mods. succes nog ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Wat ik met deze mod ga doen……. Ik zal het proberen uit te leggen. Aan de buitenkant niet bizar veel. Lian li stuurt me nog een front panel en een zijpaneel. Die zijn voor de prometeia om het geheel zoveel mogelijk op 1 case te laten lijken. Het front van de prometeia wordt net zo als het onderste gedeelte van het frontpanel van de lian li. Er wordt wel wat aan het front gedaan maar niet echt bar veel. Ik ga voor een stijlvolle buitenkant. De binnenkant wordt 1 bonk bling bling. Zowel de binnenkant van de prometeia als de binnenkant van de case. Denk aan veel aluminium wat bewerkt gaat worden en als het klaar is gepolijst. Achter de uitsparingen in het aluminium komt plexi. Het wordt deze keer geen case uit 3 delen, maar 2 delen. Ik heb voor deze casemod bijna 1 jaar de tijd. Wordt de demo pc voor Point of View Cebit 2008. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Mooie case die nieuwe Lian Li, maar dat kan beter ![]() Wat ben je eigenlijk van plan om met de oude Extreme Lian Li te gaan doen? Ga je trouwens geen optical drive inbouwen? Daar lijkt me nl niet veel plaats meer voor als je de Aquatubes (of Innovatek kloon) gaat plaatsen zoals op de foto. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Begonnen met de uitsparing voor de slang van de promo. ![]() ![]() Waarom niet de hele case onder de zaagmachine. :P ![]() ![]() Na de vijl is dit het resultaat. ![]() Past ook nog. ![]() ![]() Volgende deel de radiator. ![]() Dit keer met de Dremel. ![]() Ook die past. ![]() Nu komen de boutjes ook uit. ![]() ![]() Aan de onderkant steekt de radiator iets door. ![]() Dit was het voorlopig met de foto’s….. Me Canon 350D is e voor de tweede keer mee gekapt. Wat een wereld product. Binnen 2 jaar 2 keer kapot. @Gert, Ja, het kan zeker beter. Wat ik met de Extreme Lian Li ga doen, weer een systeem in bouwen. En ja er komt ook een optical drive in. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Topic kick :P Goed nieuws zowel de nieuwe camera als de 2 onderdelen van Lian Li die ik nodig heb zijn binnen. Voor de promo een side paneel en een front. Zin om naar me modhok te gaan heb ik niet, ik zit kort voor de vakantie en heb de laatste 4 weken geen vrije zaterdag of zondag gehad. Het is nogal druk hier. Even geduld dus nog. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Extreme H2O | 1N54N3 | Casemod Project Logs | 21 | 11-08-2005 15:58 |
| Extreme mod | Raptor | Frontpage Discussie Forum | 7 | 28-06-2005 05:09 |
| Lian Li with Extreme Heatkiller Deel 2. update 16-05 | Juggernaught | Casemod Junkies | 211 | 11-06-2005 11:11 |
| [CIP] Lian Li with Extreme Heatkiller. Last update 20-02 | Ediejo2 | Casemod Project Logs | 512 | 21-02-2005 10:04 |