Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-01-2008, 21:29   #91 (permalink)
Banned

Standaard

@Wolff, omdat het randje zo loopt bij de (slotplaat).

Ediejo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-01-2008, 23:20   #92 (permalink)

Wolff's schermafbeelding

Standaard

Aah vandaar, ik was in de veronderstelling dat het slotplaatje door zou lopen. Nu is het logisch.
Wolff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-03-2008, 06:11   #93 (permalink)
Banned

Standaard

10 jan 09 was de laatste update. OMG ik moet me schamen. Of niet. Geeft wel wat meer vrije tijd niet posten op forums. Bevalt me prima zo. Ik stop met updaten van me worklog. En pas posten als hij af is. Dit wordt / is zo wie zo een lang project. En waar ik mee zit is dat er dingen overgenomen worden voordat je eigen mod af is. Nu wil ik jullie de foto's van het werk ook niet ontnemen. Dus ik ga pas weer updaten als de casemod gereed is.

Wel wat veranderingen qua hardware er komt een Asus mobo in. Op de Cebit was het nog een prototype.

Ook is de kans groot dat het geheugen geen corsair is.............
Dit is wel erg mooi. En die dunnen slangen bieden weer mod mogelijkheden.........

Waneer is de case klaar. Cebit 2009.
Ik post 1 update tussendoor. En dat is als alle onderdelen terug zijn van de verchromer.

Nog flink wat geduld dus.
Oud 20-03-2008, 18:35   #94 (permalink)

Wolff's schermafbeelding

Standaard

Oke, dan zullen we moeten afwachten. Opzich wel jammer want ik vind het leuk om een mod langzaam te zien groeien naar het eindresultaat. Het klopt inderdaad dat minder updaten meer tijd is voor andere dingen zoals het modden zelf.
Veel plezier met bouwen in ieder geval en ik zie het eindresultaat ter zijnder tijd wel.
Wolff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-03-2008, 18:52   #95 (permalink)
Banned

Standaard

@Wolff, laatste update is ook al weer 2 maanden geleden. Dus dat wachten valt wel mee. En het heeft voordelen en 1 nadeel.
Voordelen.

Ik erger me er niet meer aan dat ik me ideeën terug zie bij andere mods. Dat is een groot voordeel voor mij!

Ik heb nu wat bedacht voor de toe en afvoer van het water. En ik weet bijna zeker dat andere modders dit ook interessant vinden. En misschien wel willen gaan gebruiken. Aangezien deze mod echt nog een bak tijd in beslag gaat nemen. Is de kans i.m.o. groot dat andere modders het eerder aan het publiek kunnen laten zien.

De tijd die ik stop in het updaten van de topics kan ik nu aan het modden besteden. Waardoor ik eerder klaar ben.

Begin ik weer met updaten dan komen ze iedere dag. Dus het worklog wordt gewoon afgemaakt.

Door de vele updates die dan volgen staat de casemod lang bovenin het forum. Dat vinden de sponsors ook leuk.

Voor mij meer voordelen dan nadelen vandaar mijn besluit.
Nu niet see you soon but I be back.
Oud 21-03-2008, 13:16   #96 (permalink)

Standaard

Erg jammer dat je stopt met posten, ik vond het altijd interessant om elke keer te zien wat je gedaan had en hoe jedat gedaan had.

Btw die Pinot noir is machtig

Ik ga dit weekend ook modden, maar ik kan alleen maar hopen dat het half zo goed als die van jou wordt!
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] Extreme H2O 1N54N3 Casemod Project Logs 21 11-08-2005 15:58
Extreme mod Raptor News & Review Junkies 7 28-06-2005 05:09
Lian Li with Extreme Heatkiller Deel 2. update 16-05 Juggernaught Casemod Junkies 211 11-06-2005 11:11
[CIP] Lian Li with Extreme Heatkiller. Last update 20-02 Ediejo2 Casemod Project Logs 512 21-02-2005 10:04

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.