| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #211 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ziet er goed uit, mooi totaalplaatje! Alleen heb je nog wel akelig veel ruimte onderin die kast. Wat gaat er allemaal nog inkomen daar? Goeie gok is rad, pomp etc, maar dan blijft het nog steeds akelig leeg heb ik het gevoel |
| | |
| | #213 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb nog eens goed nagedacht over de ideale manier om de slangen aan te sluiten. Ik ben op een nieuw ontwerp uitgekomen die wellicht beter is dan de vorige. Wat denken jullie ? De oude: ![]() De nieuwe: ![]() Het komt er op neer dat de reservoirs zijn verwisseld. |
| | |
| | #214 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Moet er wel bij zeggen dat ik geen enkele ervaring heb met Waterkoeling, maar die 2e ziet er wel logischer uit moet ik zeggen, gewoon 2 afzonderlijke loops maken in plaats van 2 loops te integreren. Want dat zou ook betekenen dat je 2 pompen aan 1 res hebt lopen zuigen... |
| | |
| | #215 (permalink) |
| Vanavond ben ik bezig geweest met bepalen hoe ik de eerste plaat zal maken voor de interne beplating. Deze plaat zal bovenop de single radiator komen te liggen, net onder de mobotray. ![]() Tekening is niet op schaal. Zoals je kunt zien komt er een groot gat voor de radiator, alsmede drie gaten voor slangen (oeps ik ben er een vergeten) en een gat voor de ATX en P8 kabels. Morgen ga ik proberen dit te maken uit 1mm staal, met behulp van de juiste apparatuur. |
| | |
| | #216 (permalink) |
| De eerste plaat heb ik gedaan vandaag. Het resultaat mag er wezen, maar eerst zal ik wat pics laten zien van de machines die ik kan gebruiken op school. ![]() Zetbank voor het buigen van staal en aluminium platen. ![]() Een kleine knipschaar voor het knippen van hoeken. ![]() Deze slagschaar is voor de grotere stukken. ![]() Een van mijn favorieten is de ponsmachine, hiermee kan je eenvoudig gaten maken in plaatmateriaal. Scheelt een heleboel boren. Verder zijn er ook machines zoals een CNC draaibank, een lasersnijder en draaibanken. De natte droom van elke modder ![]() Ok, het project. Ik heb geen actieshots, maar hier is het resultaat: ![]() ![]() Past perfect ![]() |
| | |
| | #219 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Een partij prachtige machines heb je daar tot je beschikking! Maakt het maken van zulke onderdelen een stuk gemakkelijker. Maar dan alsnog moet je er mee kunnen werken en dat is iets wat jij zeker wel laat zien. |
| | |
| | #220 (permalink) |
| Orion staat momenteel op de frontpage van The Best Case Scenario ![]() |
| | |