| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Mooi gezicht met die Dominator voorzien van ledfans. Ik zie dat er mesh op de zijkanten van de fans bovenop de case zit, ga je daar nog meer mee doen ? Ik heb net je sketchup creatie nog even bekeken (kwijl,kwijl), maar Ik snap nog steeds niet precies wat je allemaal gaat doen. Ga je nog dingen van te voren verklappen of ga je ons gewoon weer verassen ? Echt beter dat je nu alle tijd hebt om te modden en ik hoop regelmatig een update te zien ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Laat ik dan maar verklappen dat die fans bovenin daar uiteindelijk niet zullen zitten. Dat mesh wat je ziet is het standaard bracket dat bij de case hoort. Oorspronkelijk zat die omgekeerd binnen in de case gemonteerd, maar doordat het mobo nu reversed-ATX is gemonteerd, zit het mobo een stuk hoger, waardoor binnenin geen plaats meer is voor dat bracket met fans. Ik heb het bracket nu gewoon los bovenop de case liggen, want mn northbridge werd nogal heet, die had wat airflow nodig. Uiteindelijk zal echter de air intake dusdanig zijn dat de fans bovenin niet nodig zijn voor voldoende airflow. |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik wil beginnen met het front, maar ik twijfel over de breedte van de sleuven. Ik kan ze 1,5cm breed maken met 5 sleuven naast elkaar, of 1,0cm met 7 sleuven. ![]() Wat denken jullie, de grote (links) of de kleine (rechts) ? |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Als ik zo op die plaatjes kijk vind ik die met de grote sleuven mooier qua verhoudingen. Dat komt omdat het een los deel is dat niet ten grootte van je hele frontpaneel is. Maar als ik dan je sketchup model bekijk vind ik die met die kleine sleuven weer vetter. Moeilijk moeilijk. Kun je misschien het front met de grote sleuven op je sketchup model plakken ?
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |