| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| [quote="BooN"]lijkt een beetje op die van Ed de Carbon Li. Zier er goed uit ga zo door[/quote Ja, hij gebruikt net hetzelfde carbon, hij gebruikt dezelfde kast, en hij gebruikt ook vooral rechthoekige vormen. _NIET_ dus ![]() |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
Ik snap niet waarom sommige mensen denken dat ik Carbon Li namaak (of ook maar iets dat daar in de buurt komt). Dat is namelijk juist NIET de bedoeling. Ik heb dus maar besloten om het carbon weg te laten en daarvoor wat anders in de plaats te doen: mesh. En dat heeft Ed NIET in zijn case zitten. De enige overeenkomsten die ik zie zijn: - De mobotray wordt reversed ATX - Carbon Li heeft ook een Aquatube voorin (maar daar zit er een deur voor) - Beide systemen hebben Dominator geheugen met de Airflow module - Ze zijn beide watergekoeld - Beide cases zijn best wel groot Overigens vind ik het niet zó erg dat Orion met Carbon Li vergeleken wordt, want dat is toch een best wel goede casemod ![]() | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Er is nog niet zo veel om te laten zien want er is nog weinig aan gedaan. Als ik weer eens wat tijd vind (en dat is op zijn vroegst volgende week donderdag) dan ga ik eerst maar eens de mobotray omdraaien zodat hij reversed ATX wordt. |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vandaag zijn de meeste onderdelen voor de waterkoeling binnengekomen. Er zijn nog wat meer onderdelen die ik moet bestellen maar dit is het grootste deel. De single radiator had ik al maar die heb ik er voor de totaliteit maar ff bij gelegd. ![]() Dit zijn de onderdelen: - Alphacool Nexxxos Pro2 radiator - Black Ice Xtreme 1 radiator - Aquacomputer Aquagratix X1800/X1900 VGA waterblok - Aquacomputer Aquatube black reservoir - Innovatek HPPS Plus pomp (12V Eheim 1046) Verder nog een paar slangaansluitingen voor 8x1.5 Tygon. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Hmm, diezelfde radiator kon je ook mij ff voor vragen :P Kreeg je de fans er ook wel bij... maar die wou je toch niet, die fans vervang je waarschijnlijk toch.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #44 (permalink) |
| De eindexamens zijn eindelijk voorbij, dus nu heb ik 3 maanden vakantie en dus genoeg tijd om te modden. Een tijdje terug had ik al het een en ander gedaan maar dat had ik nog niet geplaatst. Het moederbord heb ik nu reversed-ATX gemaakt. Ik heb de rails nog niet omgedraait, de tray hangt nu gewoon aan de achterzijde van de behuizing. De onderste rails maak ik wel zodra ik de cover maak voor de onderste radiator. Die cover dient ook als dubbele bodem zodat ik er kabels onder weg kan werken. De ledfans voor de Dominator Airflow zijn ook binnengekomen en heb ik gemonteerd. Ik moet alleen de drie kabeltjes nog samenvoegen tot 1 kabel. In werkelijkheid is de kleur veel dieper rood, en lang niet zo roze/oranje als op de foto's. ![]() ![]() ![]() Verder ben ik druk geweest met de examens en mn nieuwe website. Kijk maar eens op http://www.core-modding.nl Er zitten nog wat bugs in maar hij is in ieder geval al valid XHTML en CSS. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Met al dat roze lijkt het wel een h03ren-kast! :P Maar leuk. Je gaat toch niet echt die 2 fans daarop plaatsen he? Het zou wel strak zijn met een window bovenop. Zoals op Bit-Tech: [CIP] ArcticIce by Chase. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |