| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Vandaag kreeg ik de rode carbon folie. Ik had gehoopt dat het er beter uit zou zien maar helaas. Toch ga ik het gebruiken want ik heb het nu toch. Misschien ga ik het later nog vervangen als ik iets beters kan vinden. ![]() En op de Dominator Airflow geplakt: ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik zou zwarte mesh gebruiken met daarachter rood plexiglas. Kan je dat rode plexiglas nog oplichten op bepaalde plekken om contrasten op bepaalde plekken te creeren. Of rood gespoten mesh en daarachter spiegelplexiglas. Kan ook een heel nice effect geven. Vooral als je de binnenzijde heel donker houdt dmv. enkel gebruik te maken van UV verlichting. Te veel verlichting bij dat spiegelplexiglas verpest het duistere effect dat zwart met rood zou moeten brengen. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik zou voor het rood stuk mesh gaan, maarja, wie ben ik... Iemand die zelf zijn casemod vol mesh heeft :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| bookmarked ben benieuwd hoe het gaat worden. suc6 ![]()
__________________ AMD AM2 6000 | Asus M2N-SLI Deluxe | 4GB OCZ 800Mhz Mem | 2x Asus 8800GTX SLI | HP W22 22" TFT | Logitech G15 | Logitech MX1000 | Logitech G25 | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ik zie nouw niet egt in wat het nut van die koelers is ze maaken alleen maar herrie en ik heb nog nooit gehoord dat iemand geheugen doorfikte volgens mij als je een goede airflow heb heb je aan een simpele heatsink wel genoeg zonder kan ook nog wel als je niet overclockt het ziet er wel goed uit dat wel ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 november 2005
| Citaat:
Hetzelfde verhaal geldt voor Samsung TCCD/UCCC of Micron -5B, eigenlijk elk geheugen dat flink overclockt word gaat meer warmte produceren doordat de electronen sneller gaan schakelen. Wanneer je het geheugen niet goed koelt brand dit vanzelf door. De noodzaak is er dus in een aantal gevallen zeker wel! - HyPz | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| ja dat is zo ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |