| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #198 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Stukken beter idd Het lijkt nog steeds of er een aansluiting mist, maar dit is al 100% beter dan met dat clear plexi ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Sorry voor de lange stilte, er is nu eindelijk wat vooruitgang te rapporteren. December was een gekke maand voor me, 32+ uur per week werken naast mijn voltijd opleiding. Eerst wil ik laten zien wat ik allemaal aan waterkoeling onderdelen in de mod wil verwerken. Ik ga een dual loop systeem bouwen in Orion, met twee Aquatube reservoirs, twee Hydor L20 pompen en twee radiatoren (BIX1 en NexXxos Pro2). ![]() ![]() De SilverStone TJ07 heeft twee L-profielen aan de achterkant van de case om de unibody bij elkaar te houden. Deze zijn gemonteerd met twee M3 schroeven aan elke kant. Helaas zaten deze zo strak vast dat de schroefdraad kapot ging toen ik ze los wilde draaien. Daarom heb ik twee nieuwe balken gemaakt. Ik heb twee aluminium L-profielen genomen en die op maat gemaakt en de schroefgaten geboord en getapt zoals ze ook op het origineel zitten. Dit werkt prima, hoewel ik wel tegen wat problemen aan ben gelopen maar die waren snel opgelost. ![]() De nieuwe balken gemonteerd. Daarna volgt het spuiten van alle onderdelen. Hier de mobotray in de grondverf gezet. ![]() *knip* Max 4 afbeeldingen... |
| | |
| | #206 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| En het frontpaneel zwart gespoten. ![]() Om een indruk te geven van het resultaat heb ik het front en de zijpanelen tijdelijk gemonteerd. ![]() De achterzijde is nog helemaal leeg. ![]() Een closeup, maar helaas veel ruis door de slechte belichting. ![]() Dat is het voor zover. De mobotray ligt momenteel te drogen van de eerste laag zwarte verf. Dit zal overigens mijn laatste project log bij CJ zijn. De 'vernieuwde' CJ is niet echt 'my cup of tea'... |
| | |
| | #210 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Met onderbuikgevoelens kunnen we niet zo veel. Concrete dingen zijn wellicht aan te passen.
__________________ Those were the times... | |
| | |