| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006 Locatie: Venray
| begint er echt erg vet uit te zien! ![]()
__________________ ..::Specs::.. - ..::www.BouweenPC.nl::.. - ..::www.ICT-Xpress.nl::.. [CiP] WaterCooled Main-Center |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Vandaag ben ik bezig geweest met het monteren van het front panel aan de drive tray. Daarvoor heb ik twee stukken L-profiel genomen en aan het front vastgemaakt met inbusbouten. In de drive tray heb ik een aantal gaten geboord om de L-profielen vast te schroeven. Uiteindelijk was het niet zo gek veel werk, maar het moest allemaal wel goed afgemeten worden, zodat het front netjes recht in de case komt te zitten. ![]() ![]() Ik zal een nieuw frontje moeten maken voor de DVD lade, want de originele past niet meer. De DVD lade kan geopend worden door op het aluminium onder de lade te drukken, het aluminium maakt namelijk contact met de schakelaar. |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Leuk? :P Ik vind het prachtig! Op je foto ziet het er keistrak uit, goed werk man!
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Ben bezig geweest met het CPU waterblok. Ik begon met het blokje dat ik gemaakt had voor mijn vorige project, Mystique: ![]() Dit blok was geschikt voor socket A, maar niet voor socket AM2 dat ik bij Orion heb. Daarom moest ik een nieuwe coverplate maken. ![]() Na ongeveer een uurtje werk had ik dit: ![]() Het blok is nog niet helemaal klaar. Ik denk er over om het plexi zwart te spuiten en een plaatje alu toe te voegen om de bovenkant te decoreren. |
| | |
| | #177 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| The TDX is back in action! Ik houd persoonlijk niet van zo'n grote blok bevestiging, maar dit is wel heel stoer!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Ok, alu cover is uitgetekend: ![]() Het middenstuk gaat er uit zodat de fittingen er doorheen kunnen. Waarschijnlijk zal ik het metallic rood spuiten. Het alu is 2mm dik. De cutout zal ik een andere keer doen, daar is het nu te laat voor. |
| | |